בית מלון בתל אביב לחופשה מושלמת

בית מלון בתל אביב לחופשה מושלמת

תל אביב היא עיר ללא הפסקה ותמיד יש מה לראות ולחוות ובמיוחד באזור החוף – הסצנה התוססת, הרגיעה מול השקיעה הפוגשת את המים, המסעדות ובתי הקפה, אתרי הבילוי ומתקני הספורט. רבים מחפשים חופשה חלומית מול הים התיכון ומגיעים לעיר הגדולה להפסקה יזומה מקצב החיים המסחרר.
מלון מול הים הוא בדיוק מה שחיפשתם ומלון דירות הוא קונספט מנצח, שמאפשר לכם ליהנות מדירות מרווחות ומאובזרות היטב גם לשהייה ממושכת בתנאים הטובים ביותר. אז היכן לנים?

דירות נעימות מצוידות היטב

סי הוטל https://www.sea-hotel.co.il/he/ הוא מלון דירות נופש בתל אביב במיקום אסטרטגי מול הים עם לחוויית אירוח ייחודית. היצע הדירות של סי הוטל מאפשר לכם לבחור את החדר בגודל המבוקש בעיצוב המועדף כשיש דירות אשר פונות לים ואחרות לעיר ומסוגננות בשיק מודרני עם חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר לנוחות מקסימלית.
כולל אפשרות לבחור לצורך השהייה ובהתאם לתזמון ולתקציב בין חדר קלאסי לדירה עם חדר שינה וסלון או לדירה עם סלון ושני חדרי שינה.
בחדרים מחכים לכם מיטה עטופה במצעים מצריים, שולחן אוכל, ארון עם תלייה, כספת, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני מקרר, מיקרוגל, קומקום חשמלי, מיזוג אוויר, מגבות ומצעים וחיבור חינם לאינטרנט אלחוטי. בדירות הגדולות יותר גם מכונת נספרסו, כיריים חשמליות.
למי שרוצה לשדרג ולהעצים ישנה דירה עם ג’קוזי ומרפסת ואפילו סוויטה נשיאותית עם בריכה פרטית מול הנוף לים – לחגיגה יוצאת דופן או כאשר מעוניינים להתפנק עד הסוף.

 

גג יפהפה ושירותים לאורחים לחוויה נעימה

במלון הדירות אווירה רגועה ונעימה. האורחים נהנים מגוון מתקני נופש, שהופכים את השהייה למוצלחת מכל הבחינות. ראשית, חנייה כך שתוכלו גם להגיע עם הרכב ולצאת לטייל היכן שתרצו ברחבי העיר מבלי לדאוג שאתם חוזרים למלון ואין לכם חנייה. שנית, חדר כושר וסאונה לשמירה על הבריאות, כולל מכשירים לאימון אירובי, הליכונים, אופניים, אזור למתיחות ומסכי טלוויזיה עם שידורי לוויין. כמו כן, אורחי המלון נהנים ממגבות ותיקי ים למקרה שתרצו לצאת לטבול או להשתזף ולא הגעתם מצוידים. למלון גג נפלא ממנו אפשר להשקיף לעבר התפאורה הים תיכונית הפנטסטית ולתפוס בריזה ועל הגג מתקיימים גם שיעורי יוגה ויפלאטיס. הגג פתוח מהשעה 10 בבוקר ועד השעה 10 בערב כך שתוכלו ליהנות מתל אביב המתעוררת והשוקעת אל החשיכה.
במלון גם חדר כביסה למי שמגיע לשהייה ממושכת ורוצה לכבס את הבגדים וישנה אפשרות גם להזמין שירות מיוחד של מקרר מלא עם אוכל שיגיע עד אליכם למקרר כך שתתחילו את החופשה על בטן מלאה ולא תצטרכו לדאוג לאוכל בחדר.
בסי הוטל גם חלל אירועים למי שמחפש מקום לאירוע או רוצה לשלב את החופשה ביחד עם חגיגה וכן לאונג’ נעים ולובי הכולל אזור עבודה למי שמחבר בין הנאה לעסקים בחופשה אחת. קבלת הפנים החמה מורגשת בכל פינה כולל צוות מסור וידידותי שידאג לשהייה שלכם במלון.

 

הזדמנות לגלות את תל אביב מסביב

אין ספק שמלון סי הוטל מהווה את נקודת הזינוק המופלאה לחופשה תל אביבית מכל סוג – אישי, עסקי, זוגי, משפחתי, עם חברים. הקרבה לים ולטיילת, נמל תל אביב מצד אחד ומתחם התחנה ויפו העתיקה מהצד השני.
מדובר במלון שדואג לשירותיות אדיבה וניקיון ברמה גבוהה וכן מגוון מבצעים אטרקטיביים במיוחד למי שמחפש תחושה ביתית, אבל מבלי להתפשר על סטייל ופינוקים. אפשר ליהנות מכל מה שיש לעיר הגדולה להציע לכם ולחזור תמיד למלון שתרצו לשוב אליו שוב ושוב.

עצת מומחה