ביטוח אוטובוס – כל הדרך אל היעד

ביטוח אוטובוס – כל הדרך אל היעד

אוטובוסים הם כלי תחבורה המשרת אנשים רבים בכל יום ויום. זה יכול להיות אוטובוסים של תחבורה ציבורית המסייעים לאנשים להגיע ממקום למקום או אוטובוסים אשר משמשים אנשים לנסוע לטייל ביחד ועוד. משום שמדובר בכלי רכב הנמצא על הכביש אשר יכול להיות מעורב בתאונות דרכים הוא מחויב בביטוח מתאים.

מה זה בדיוק ביטוח אוטובוס

ביטוח אוטובוס זהו ביטוח ייעודי ומיוחד לכלי רכב מסוג אוטובוס  אשר מותאם לסוג הרכב המאופיין בכך שהוא מסיע כמות גדולה של אנשים בו זמנית, הוא גדול ויכול לסכן את הסביבה יותר מאשר רכב פרטי קטן, ולכן מותאם לו סוג של ביטוח שכולל ביטוח חובה, ביטוח צד ג’ וגם ביטוח מקיף למידה ויגרם לו נזק. הביטוח למעשה מהווה מנגנון הגנה שבמידה ותגרם תאונה ויגמרו נזקים שונים לנוסעים ברכב או לרכבים או אנשים שיבואו במגע עם האוטובוס ישולמו פיצויים בגין הנזקים השונים.

איזה סוגי ביטוח יש לאוטובוסים

לכלי רכב יש ביטוחים שונים ויש הבדלים ביניהם למשל ביטוח משאית קלה שונה מביטוח של משאית גדולה או ביטוח של אוטובוס שכן השימושים הם שונים והסיכונים הם שונים. פוליסת ביטוח לאוטובוס מורכבת מכמה סוגים של ביטוח הראשון זה ביטוח חובה שזה למעשה ביטוח שכל רכב ממונע לא משנה מאיזה סוג מחויב לעשות אותו, ביטוח צד שלישי שזה ביטוח שממליצים לעשות אשר מתייחס לפגיעות לצד שלישי מבחינה של נזקים לרכוש ויש ביטוח מקיף שלמעשה מקנה הגנה מנזקים לרכב עצמו כתוצאה מתאונה, גניבה של האוטובוס, נזקים במידה ויש פריצה לאוטובוס או כתוצאה ממזג אויר סוער ועוד.

איפה כדאי לעשות ביטוח לאוטובוס

כאשר עושים ביטוח בטח ובטח ביטוח לכלי רכב ולאוטובוס בפרט, חשוב לעשות אותו במקום שיהיה כתובת זמינה במידת הצורך כמו למשל חברת הביטוח סקוריטס, חברה בעלת ניסיון וותק של שנים רבות אשר מהווה כתובת לכל מצב בו צריך את הביטוח. מקום שיש בו אנשי מקצוע טובים ומקצועיים אשר יודעים להתאים את סוג הביטוח לצרכים של כל נהג וחברה, חברה אשר מאפשרת לישון בשקט בלילה ולנסוע בכבישים בלב שלם.

Uncategorized