אליצור שומרון: שחקן חוץ שני הוחתם בקבוצה

אליצור שומרון: שחקן חוץ שני הוחתם בקבוצה

לאחר שהחתימו בשבועות האחרונים שחקן זר ראשון לקבוצה, הודיעו היום בקבוצת הכדורסל אליצור שומרון על החתמתו של שחקן זר נוסף, רייג’ון קלי, ששיחק בעונה הקודמת במדי קבוצת הכדורסל של ליל בצרפת. יוסי דגן: “צעד נוסף בדרך לליגת העל”

קבוצת הכדורסל אליצור שומרון החתימה היום את השחקן רייג’ון קלי שישחק בעונה הקרובה במדי קבוצת הבית של מועצה אזורית שומרון. רייג’ון הוא שחקן החוץ השני שאותו החתימה הקבוצה, שבימים אלו בונה את הרכבה לקראת העונה הקרבה בה תשחק לראשונה בליגה הלאומית. מדובר בהישג משמעותי לקבוצה, שהוקמה לפני חמש שנים בלבד, וכבר מסתמנת כהפתעה גדולה לאחר שצלחה עד כה בהצלחה יתרה את הדרך לליגה הלאומית.

רייג’ון קלי (29, 1.93) נולד במינסוטה שבארה”ב, משחק בעמדת הרכז ובעל קריירה בינלאומית מכובדת. בעונות האחרונות שיחק ריג’ון, במדי קבוצת הכדורסל של ליל בצרפת כאשר הוא מביא איתו ממוצעים נהדרים למשחק בעונה שעברה הכוללים: 12.8 נקודות, 2.7 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 0.7 חטיפות ו-0.3 חסימות. החתמתו של רייג’ון מגיעה לאחר שבשבועות האחרונים החתימה הקבוצה את קיט סטון ששיחק בעונה האחרונה בקבוצת אובראס הארגנטינאית.

השניים מצטרפים לרשימת שחקנים מכובדת שכבר החותמו לקראת העונה הקרובה ובהם: יובל לוין אייל שולמן, גל שטרנברג, עמית אלון חן אחרק ופלישר. בניית הקבוצה מחדש והחתמות על חוזים לשחקנים חדשים וותיקים, מגיעים בעקבות ההצלחה הגדולה של הקבוצה שעלתה בסוף העונה האחרונה לליגה הלאומית. כאמור, מדובר בהישג מרשים של קבוצה שתוך חמש שנים מאז היא הוקמה, כבר הגיעה מתחתית ליגה ב’ אל הליגה השנייה בחשיבותה בענף.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, ברך על הצטרפותו של ריוון ואמר: “בחודשים האחרונים אנחנו עובדים קשה על מנת לגרום לקבוצה שלנו, אליצור שומרון, להיות קבוצה מועלה ואיכותית, והצטרפותו של השחקן השחקן רייון קלי היא עוד צעד ענק בדרך לכך. הספורט מטרתו לחבר בין אנשים ואני שמח שאנחנו מביאים עוד שחקנים זרים ומחברים אותם לשומרון, ואין לי ספק שהחיבור הזה יוליד גם חיבורים גדולים מאלה. המטרה שלנו היא להציב את השומרון כמובילה גם בתחום הספורט, ואני בטוח שבזכות השחקנים המצוינים שחתמו עד כה, ואלו שעוד יחתמו בעתיד, אנו נשים את השומרון על המפה גם בתחום הזה”.

ספורט