איתי רוזיאביץ’ מעפרה מונה למנהל השיווק והמכירות בגן הבוטני האוניברסיטאי

איתי רוזיאביץ’ מעפרה מונה למנהל השיווק והמכירות בגן הבוטני האוניברסיטאי

איתי רוזיאביץ’ (40) נשוי + 4 מהיישוב עפרה שבבנימין, מונה למנהל שיווק ומכירות של הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם. איתי הוא בוגר לימודי אדריכלות נוף, גינון טיפולי במכללת דוד ילין ובעל תואר ראשון במדעי הרוח והחברה מאונ’ אריאל ולשעבר מנהל מחלקת שטח ב’מקור ראשון’ ומנהל מכירות ותיקי לקוחות באתר החדשות ‘כיפה’.

איתי רוזיאביץ’: “אני שמח ונרגש להצטרף לצוות המובחר של הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם. זו הזדמנות אדירה עבורי לשלב יחד את התחומים אותם אני אוהב עם תחום השיווק והמכירות בו יש לי ניסיון רב בשילוב אהבת הארץ וטבע. בגן הבוטני יש המון מה להציע לכלל האוכלוסיות בכל הגילאים. הגן הוא פנינת טבע, תיירותית תרבותית וחינוכית וחובה להנגישו לכלל האוכלוסיות ברחבי הארץ על מנת שיוכלו לבקר בו וליהנות מטבע מרהיב ופסטורלי ומהשקט והשלווה שאפשר למצוא בלב העיר ירושלים”.

תום עמית מנכ”ל הגן “אני שמח וגאה לעבוד עם איתי לצידי, “אני בטוח ביכולותיו של איתי להביא קהלים חדשים לגן הבוטני ולפתח את מערך המכירות והשיווק. הגן הבוטני חווה בימים אלו פריחה מכל הבחינות. רק לאחרונה פתחנו את האטרקציה החדשה, החממה הטרופית, אחרי השקעה אדירה, ובעתיד הקרוב נפתח את מרכז המבקרים ואנחנו מכינים עוד המון הפתעות והתפתחויות מעניינות ומרגשות – זו רק ההתחלה”.

בא שלכונה בחור חדש. איתי רואיביץ’ מנהל השיווק והמכירות החדש בגן הבוטני. צילום: אדיר יוגב

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם הוא פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן פועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הינו מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 120 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן גדלים יותר מ-6,000 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות נופים מרהיבים לאורך כל השנה.

חדשות בנימין כתבה ראשית