איך לשווק את העסק שלכם?

איך לשווק את העסק שלכם?

עולם השיווק והפרסום הוא עולם רחב ידיים ואין ספק כי ניתן להשתמש בטכניקות פרסום רבות לעסקים שונים בתחומים שונים וכמובן גם בתקציבים שונים. קהלי יעד שונים נמצאים במקומות אחרים, הן מבחינת מיקום דמוגרפי והן מבחינת פרסום אופליין או אונליין. כיום מרבית הפעילות השיווקית מתבצעת אונליין ולכן נזכיר זאת בהמשך מאמר זה אולם אסור לזנוח גם את שיטות המיתוג והפרסום המסורתיות הדוגלות במוצרי דפוס שונים שיכולים להיות מאוד יעילים.

שיווק באמצעות מוצרי דפוס:

מוצרי דפוס כמו פליירים למשל עדיין לא נעלמו לגמרי מן העולם. הם פחות נפוצים מאשר בעבר אולם במתחמים מסחריים, מרכזים שונים, פסטיבלים, קניונים ואירועים שונים אין ספק שמדובר במוצר נפוץ מאוד, זול מאוד, קל להפיקו בכמויות ולחלק אותו ליצירת פרסום וחשיפה נהדרים למותג. 

כך למעשה גם הדפסת כרטיסי ביקור הינה חשובה מאוד ותוכלו לחלק כרטיסים שכאלה לכל אדם שפגשתם ועשוי לשתף אתכם פעולה בהמשך. אפילו פוסטרים יכולים להיות פתרון נהדר לפרסום וקידום אירועים שונים, מבצעים ועוד. לא רק חנויות עושות שימוש בפוסטרים אלא גם מקדמי אירועים, הופעות ועוד.

שיווק באמצעות פרסום בדיגיטל:

אפשרות נוספת לשיווק ופרסום עסק היא כמובן באמצעות הדיגיטל הנחשב למדיה המובילה לפרסום עסקים כיום. באמצעות האינטרנט תוכלו להגיע אל הקהל הרחב, לעקוב, לחקור ולנתח את הנתונים של הקמפיין, ההתנהגות של הגולשים ונתונים רבים אחרים כדי להסיק מהם מסקנות ולשפר את ביצועי הקמפיין שלכם. תוכלו להתחיל מתקציבים נמוכים ולהשקיע גם סכומים גדולים בהתאם לתקציב ולאפשרות שלכם. תוכלו להתמקד בטכניקת פרסום אחת כמו פרסום בפייסבוק, באינסטגרם או אפילו בקידום אורגני בגוגל או להקים קמפיין ממומן ולשלוח תנועה ישירות לאתר שלכם במהירות רבה.

שילוב בין השניים:

חברת פרסום חכמה תציע לשלב בין שני התחומים ולהשקיע בשניהם. לעתים ניתן גם לסנכרן ביניהם כמו למשל להדפיס כרטיסי ביקור המיועדים לשליחת הקהל לאתר שלכם, לסריקת קוד QR ולקבלת הטבה מסוימת ועוד. אל תהססו להתייעץ עם חברת פרסום בנושא, לבחור בית דפוס טוב ולדאוג לעיצובים גרפיים ומסרים שיווקיים קליטים וטובים.

מידע כללי