אודות חברת הנדל”ן פז גרופ – להשקעות מניבות ובטוחות

אודות חברת הנדל”ן פז גרופ – להשקעות מניבות ובטוחות

יריב פז, אחד מיזמי הנדל”ן המובילים בארץ בשנים האחרונות, מלווה יזמי נדל”ן ומשקיעים שונים לאורך ולרוחב כל שלבי ההשקעה שלהם. זאת, כדי לייצר השקעות נדל”ן חכמות ומניבות בטווחים הארוכים. הנה כל מה שרציתם לדעת על פז גרופ, חברת השקעות הנדל”ן הצומחת במהרה בשנים האחרונות.

את ניסיונו החל לרכוש יריב פז החל מ-2005. מאז, יריב לקח חלק בלא פחות מאשר 1,000 עסקאות נדל”ן בישראל, כמו גם בגרמניה וארה”ב. נכון להיום, חברת פז גרופ וכן יריב פז לוקחים חלק אך ורק בהשקעות בישראל, למרות שתיק ההשקעות של יריב מונה עשרות נכסים בארה”ב ובמקומות שונים בעולם. אם תם מחפשים חברת יזמות נדל”ן שתלווה אתכם בעולם הנדלני הסבוך והמורכב, המשיכו לקרוא. 

מה חשוב לדעת על פז גרופ ויריב פז? 

יריב פז, מייסד חברת פז גרופ, מתמחה בשוק הנדל”ן בישראל, בעוד כי בעבר יריב התמחה גם בשוק בגרמניה ובארה”ב, מאז 2005. בזמן שהחברה חרטה על דגלה את השאיפה לאפשר לכל אחד ואחת לרכוש נדל”ן בארץ, חברת פז גרופ דוגלת בהשקעות נדל”ן ללא פערי תיווך ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. 

אם אתם מחפשים חברת יזמות נדל”ן שיש לה ניסיון בהתמודדות עם סוגים של משברים כלכליים בעולם וכן בישראל, ובנוסף הצליחה לנתב משקיעי נדל”ן רבים בנתיבי השקעות מוצלחות בעת משבר הקורונה, כנראה שאתם לא מפחדים מאתגרים ומעוניינים להשקיע בנדל”ן. ונדל”ן, יחד עם זאת שמדובר בתחום ריסקי, הוא תחום רווחי מאוד בפוטנציאל שלו. אז, לפני שאתם משקיעים בנדל”ן, חשוב לוודא היטב מי חברת היזמות שעתידה ללוות אתכם בתהליך. ובהקשר הזה של הדברים, הנה עוד כמה דגשים שצריך לדעת על אחד מיזמי הנדל”ן המובילים בארץ בשנים האחרונות, יריב פז, מייסד חברת PAZ GROUP.

מה ניסיונו של יריב פז כולל?

מעבר לכך שמייסד חברת פז גרופ, יריב פז, בנה לעצמו תיק השקעות אשר מונה למעלה מ-100 יחידות דיור בישראל ובעולם, יריב פז הינו מרצה לנדל”ן במכללות הפזורות בארץ, לרבות מכללת BDO – זיו האפט. 

כמו כן, מלבד עיסוק מקיף בהשקעות נדל”ן, יריב פז עוסק גם בפרשנות עיתונאית בעיתונים הכלכליים המובילים בארץ. בין העיתונים בהם יריב פז מפרשן ניתן למצוא את עיתון גלובס,  The Marker, כלכליסט, ביזפורטל ועוד. 

ניסיון במשברים פיננסיים וניצולם להשאת רווחים 

עם ניסיון מאוד עשיר בתחום השקעות הנדל”ן בישראל, לחברת פז גרופ יש ניסיון מאוד חשוב בהתמודדויות והתנהלות בתוך משברים פיננסיים עולמיים (דוגמת משבר הקורונה שבמהלכו החברה הצליחה להדריך יזמים רבים להשקעות מניבות). 

בסופו של דבר, גם במהלך תקופות של משברים עולמיים ישנן הזדמנויות כלכליות. אבל כדי לאתר את ההזדמנויות האלו אתם צריכים חברת יזמות נדל”ן מקצועית שתעמוד לצידכם. קבלו כעת ייעוץ השקעות נדל”ן מאת יריב פז, מייסד חברת פז גרופ

נדל''ן