אביב גפן בשומרון: “ימין ושמאל זה חתיכת קשקוש”

אביב גפן בשומרון: “ימין ושמאל זה חתיכת קשקוש”

היוצר והזמר אביב גפן הופיע לראשונה בשומרון וריגש את התושבים הרבים. במסגרת שלל אירועי הקיץ של אגף התרבות במועצה האזורית שומרון, התארח לראשונה במופע אישי היוצר והזמר אביב גפן. ההופעה שהתקיימה ביישוב סלעית למרגלות האמפי היישובי, נערכה אל מול 1,200 משתתפים מתושבי השומרון למול נופי האורות הליליים של גש דן. יוסי דגן: “אנחנו שמחים על כל אמן שמגיע ומתחבר לשומרון”

בהופעה, סיפר גפן על ההחלטה שקיבל לפני כמה שנים והובילה אותו לשנות את היחס שלו לקהלים מסויימים “כמה כיף להיות פה בפעם הראשונה, זה מקום מקסים עם אנשים מקסימים. היום, ממרומי גילי אני יכול לומר שאחרי כל השנים, פספסתי המון אנשים בגלל הרבה מאוד דברים, כי צבעתי הרבה אנשים בדברים שהיו קלים לי מהבית מאוד, האמת, בעייני היום ימין ושמאל זה חתיכת קשקוש”, הפתיע גפן במהלך ההופעה.

“אדם נולד ומת בקבר, וזה הטווח שלו להחליט האם הוא אדם טוב שהולך להפיץ אהבה, אור ואחדות, או אדם לא טוב שעושה דברים רעים שהוא משאיר סביבו. וככה אדם אמור להימדד בעייני. לא בגלל פתק בקלפי או מקום מגורים, אלא רק בהסתמך על הלב שלו”, אמר גפן לקהל הרב שהריע לדבריו בהופעה.

צילום: גלי אורן

ההופעה נערכה ביוזמת וועד היישוב סלעית ובסיוע אגף יישובים ומתנ”ס במועצה האזורית שומרון במסגרת אירועי הקיץ של המועצה. במסגרת אירועי הקיץ מתקיימים מופעים רבים של מיטב האמנים בארץ, ביניהם: המופע של רביבו, התקווה 6, חנן בן ארי, הפסטיבל החדש ‘עלמא’ למוזיקה יהודית, שי צברי, פסטיבל קולנוע שומרון, נאור כרמי ועוד להקות ואמנים רבים לאורך כל הקיץ.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן בירך על דבריו של גפן ואמר “אני מודה לאביב גפן שהגיע להופיע כאן בשומרון ולחזק את הדבר הברור מאליו: בכל הנוגע לתרבות וליצירה ישראלית, המיקום הגאוגרפי והפתק בקלפי לא משנים לאף אחד. השומרון ימשיך לארח את מיטב האומנים והיוצרים מהשורה הראשונה בארץ, ולתמוך ביצירה ובתרבות הישראלית.

תושבי השומרון ימשיכו להנות מאירועי תרבות מגוונים ומושקעים, כמו כל אזרח במדינת ישראל, ואנחנו שמחים על כל אמן שמגיע ומתחבר לשומרון, ומסייע להמשך עידוד התרבות והיצירה הישראלית בימים אלו”. מסר דגן.

חדשות שומרון