הרשות המקומית הראשונה ביו”ש: טכנולוגיה חדשה לשיפור איכות הקליטה הסלולארית תפעל בבית אל

הרשות המקומית הראשונה ביו”ש: טכנולוגיה חדשה לשיפור איכות הקליטה הסלולארית תפעל בבית אל

לראשונה ביהודה ושומרון טכנולוגיה חדשנית וייחודית לשיפור הקליטה הסלולארית תיכנס לפעולה ברשות מקומית, כאשר הראשונה ליהנות תהיה מועצה מקומית בית אל שחתמה על הסכם עם חברת Flycomm. החברה הפועלת עם גופי ביטחון, נתיבי איילון, מוטורולה וגופים נוספים תספק לראשונה לרשות מקומית בישראל את הטכנולוגיה.

הטכנולוגיה של Flycomm מציגה מפה מפורטת של ביצועי המפעילים הסלולריים בעיר, התרעות על בעיות ביצועים וכיסוי חסר של שטחים וכן של רמת הקרינה באזורים השונים. המערכת מאפשרת לפנות אל חברות הסלולר עם מידע ספציפי על מנת לדייק את הבעיות הקיימות ולהביא לפתרונן בהקדם האפשרי.

ראש מועצת בית אל שי אלון: “במסגרת התכנית לשיפור התשתיות בבית אל חתמנו על ההסכם עם חברת Flycomm שנועד להביא לראשונה את הטכנולוגיה הייחודית שלהם לרשות מקומית בישראל. באמצעות שיתוף הפעולה אנו מקווים למקד את המענה הניתן לתושבי השכונות ביישוב ולוודא כי הם מקבלים מחברות הסלולר את השירות הטוב ביותר ואת הקליטה המיטבית”.

משה לוגסי מנכ”ל Flycomm: “אנחנו מודים למועצת בית אל על האמון במערכת של Flycomm ועל כך שבחרו להיות הראשונים ביהודה ושומרון להשתמש בפתרון הייחודי של החברה. הדשבורד החכם של Flycomm מאפשר לכל עירייה לנהל את משאב התקשורת הסלולרי, לתכנן יישומי עיר חכמה, לנטר את ביצועי התקשורת בעיר בשגרה ובחירום, לנהל את רמת הקרינה הסביבתית, להגביר את השקיפות לתושב, ואת רמת השירות שהתושב מקבל. Flycomm מאפשרת לכל עיר לפתח חוסן עירוני ולהפוך לעיר חכמה וירוקה”.

חדשות שומרון כתבה ראשית