הסנאטור תומך ההתישבות חלה בקורונה – ראש המועצה פנה לתושבים להתפלל לרפואתו

הסנאטור תומך ההתישבות חלה בקורונה – ראש המועצה פנה לתושבים להתפלל לרפואתו

הסנאטור מייק לי שביקש מראש מועצת שומרון לקבוע לו מזוזה חלה בקורונה – כעת ראש המועצת האזורית שומרון יוסי דגן מבקש להתפלל לרפואתו: “מייק לי הוא אחד הסנאטורים המחוייבים והאוהדים ביותר לישראל ולשומרון – עכשיו תורנו לעזור לו”

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן קרא היום בדף הפייסבוק שלו, להתפלל לרפואתו של הסנטור האמריקאי מייק לי שחלה בקורונה, וכן לרפואתו של נשיא ארה”ב דונאלד טראמפ.

“מייק לי הוא אחד הסנאטורים האוהדים שיש למדינת ישראל ולהתיישבות” – כתב דגן בדף הפייסבוק שלו – “האיש היקר הזה, הוא נוצרי אוהב ישראל כ”כ גדול – שהוא ביקש ממני לקבוע מזוזה בכניסה ללשכתו שבסנאט. קבעתי אותה עם ברכה והוא ענה ‘אמן’.

את הבקשה לקבוע מזוזה הוא הסביר לי: ‘ישראל חשובה לאזרחי ארה”ב. אני מרגיש קשר חזק לאדמת ארץ ישראל, הצבת המזוזה הזו היא סמלית, והיא מסמלת את הקשר בינינו’. לאחר תקיעת המזוזה בירכתי אותו: ‘שעוד נזכה לקבוע עוד אלפי מזוזות בבתים בשומרון’, והוא ענה: ‘אמן’.

לצערי, בימים האחרונים הסנטור מייק לי חלה בקורונה יחד עם נשיא ארצות הברית. אני קורא לכל עם ישראל להתפלל לרפואתו, וכמובן להתפלל לרפואת נשיא ארה”ב דונאלד טראמפ, שאין אוהד ממנו לישראל”.

צילום: מועצה אזורית שומרון

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מקיים מזה שנים קשרים עם בכירים במפלגה הרפובליקנית ועם הבית הלבן. דגן היה מהפוליטיקאים הראשונים בישראל שהביעו תמיכה בדונאלד טראמפ לנשיאות ארה”ב, ואף הוזמן להשבעתו.

הסנאטור מייק לי הוא אחד מעשרות חברי קונגרס וסנאטורים עמם עומד דגן בקשר באופן רציף ב-7 השנים האחרונות. עם הסנאטור מייק לי הוא נפגש בסבבי הפגישות שקיים בבית הלבן ועם חברי סנאט וקונגרס בגבעת הקפיטול של מובילי דעת קהל רבים בוושינגטון בכדי להסביר ולקדם את החלת הריבונות על כלל ישובי יהודה ושומרון, וכדי לייצר כדבריו: “קואליציות בכל מקום למען ההתיישבות בשומרון”.

המפעל הציוני כתבה ראשית