ניידות שמחה וחידונים לכל המשפחה של “הצייסר” בשומרון

ניידות שמחה וחידונים לכל המשפחה של “הצייסר” בשומרון

גם בסגר – חוגגים. מועצה אזורית שומרון מקיימת בהתאם להנחיות משרד הבריאות שלל אירועים לתושבי המועצה גם בסגר. ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן: “גם בסגר שמחים בשמחת החג”

על אף שכל המדינה בסגר, אגף ישובים ומתנ”ס במועצה אזורית שומרון פועל כדי להביא שלל פעילויות לתושבים עד הבית.

היום ייהנו תושבי השומרון מ”ניידות שמחה” ועליו הרכבים מוזיקליים וכוכבת הילדים לציבור הדתי אביה שגם מתגוררת בשומרון ותעבור בין הישובים לשמח את הילדים מהחצרות,

החל מהיום ייפתח “אתגר סוכות הגדול” ובו חידונים על השומרון אותו כתב לא אחר מאשר ה “צ’ייסר” (איתי הרמן) שכתב את החידונים ל “לעוף על המליון”, “מי רוצה להיות מליונר?”, “מונית הכסף” ועוד, וכן בכל יום תשלח משימה יומית לתושבים.

בנוסף המועצה הצטרפה למיזם “בואו נעשה לנו חג” של תרבות תורנית ורכשה תכנים ערכיים לתושבים כדי שיוכלו לצפות ולשחק בהתאם.

“אנחנו גם בזמן כזה מצווים לשמוח, וגם אם אנחנו בסגר אנחנו שמחים באחווה כל תושבי השומרון” אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון “ואנחנו מגיעים עד לתושבים אם זה בניידות השמחה ואם זה בחידונים וירטואלים, גם בסגר שמחים בשמחת החג”.

שלומית עוזרי תושבת הישוב נופים אם לארבעה: “לא פשוט להיות עם הילדים בחג כל כך משמעותי, ולהסביר להם למה לא יוצאים, הפעילויות המגוונות גורמות לנו להעלות חיוך על הפנים והילדים מחכים להן בציפייה. זה מרכז היום. ונותן תחושה שיהיה בסדר בסגר” היא מסכמת בחיוך.

חדשות שומרון חינוך ותרבות כתבה ראשית