גם מועצה אזורית שומרון הודיעה: כתות א’-ד’ ילמדו 5 ימים

גם מועצה אזורית שומרון הודיעה: כתות א’-ד’ ילמדו 5 ימים

מועצה אזורית שומרון הודיעה היום לתושביה כי על אף שעל פי המתווה המסתמן עי משרד החינוך ומשרד הבריאות, ילדי כתות א’ – ב’ ילמדו רק חצי שבוע לסירוגין, המועצה תאפשר לתלמידי הכתות הנמוכות למידה חמישה ימים בשבוע, זאת באמצעות, מורים, גיוס מבנים והתאמת המתווה לצרכי כל בית ספר בנפרד. יוסי דגן: “זמן לקחת אחריות על מערכת החינוך”.

“ההחלטה להשאיר דווקא את הילדים הרכים, שזקוקים למסגרת מסודרת בצורה חלקית לבית הספר, לא נכונה” מסביר ראש המועצה יוסי דגן. “החלטנו כמועצה להתגייס, לקחת על עצמנו את האחריות למערכת החינוך, ולאפשר לילדי כתות א’-ד’ למידה 5 ימים בשבוע”

בהודעה שנשלחה לתושבי המועצה כתב יוסי דגן: “הצוות הנהדר של אגף החינוך וכלל אגפי המועצה, בהתייעצות משותפת עם רשויות רבות אחרות במדינת ישראל, מצליח לעשות את הכמעט בלתי יאמן.
בעבודה מסביב לשעון, במינימום זמן ובמקצועיות, מאותרים מבנים וכיתות משלימות, וכל בית ספר ברחבי השומרון מותאם בצורה יחודית לכללי המשרד”.

בי"ס ממ"ד יקיר
ראש מועצת שומרון עם מנהלת בי”ס ממ”ד יקיר ותלמידים. צילום: רועי חדי

במועצה האזורית שומרון המונה 32 ישובים, 23 בתי ספר ואלפי תלמידי כתות א עד ב’ בוחנים כעת את האפשרויות, כיצד ניתן לאפשר לילדי כתות א’ עד ב’ למידה מבלי להגביר את ההדבקה, ובכדי לאפשר להורים לצאת לעבודה בראש שקט.

מועצה אזורית שומרון פועלת מאז פרוץ מגפת הקורונה במתכונת חירום, פתחה את מטה החירום של המועצה, הקימה מערך מתנדבים לביצוע בדיקות קורונה מבית לבית, מלווה באופן צמוד את הישובים, ובנתה מערך מתנדבים ענף המסייע למבודדים ולחולי קורונה בישובים בכדי לקטוע את שרשראות ההדבקה ולאפשר לתושבים לעמוד בהנחיות משרד הבריאות ביתר קלות.

חדשות שומרון חינוך ותרבות כתבה ראשית