בנימין: כיתות א’ עד ד’ ילמדו במשך 5 ימים

בנימין: כיתות א’ עד ד’ ילמדו במשך 5 ימים

אגף החינוך במועצה אזורית בנימין הודיע לפני שעה קלה כי כלל תלמידי בתי הספר היסודיים עד כיתה ד׳ יחזרו ללימודים החל משבוע הבא. הלימודים יתקיימו בקבוצות קטנות תוך שמירה על כללי הבריאות. ראש המועצה ישראל גנץ: “השקענו מאמץ כדי לעמוד במודל שממקסם ימי לימוד תוך שמירה על הבריאות. זו האחריות שלנו”.

מועצה אזורית בנימין פרסמה היום (ג’) לתושבים כי היא בכל בתי הספר במועצה הלימודים בכיתות א’ עד ד’ יתקיימו במתכונת של חמישה ימים בשבוע, בימים ראשון עד חמישי, זאת תוך עמידה בכללי הבריאות.

ראש המועצה ישראל גנץ הסביר כי הוא קיבל את ההחלטה מתוך ראייה כי יש לאפשר בהקדם מתן אפשרות לשגרת עבודה ולשגרה בכלל, לילדים ולהורים כאחד. “ההחלטה תאפשר לשמור על מסגרת, חברתיות, בריאות ויציבות של המשפחות והקהילות שלנו שנעוצות ביכולת לפנות את ההורים לשגרת יומם” כתב גנץ לתושבים.

אגף החינוך במועצה נערך לשגרה החדשה ביחד על מנהלי בתי הספר. במסגרת ההיערכות שבוצעה בימים האחרונים נערכה סקירה מקיפה על המצב הפיזי של מוסדות החינוך ויחד עם מנהלי המוסדות ניתנו פתרונות לצרכים שעלו במטרה להביא ל-5 ימי לימודים בכל 45 יישובי המועצה.

צילום: דוברות בנימין

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ: “ההנחייה שניתנה ל-3 ימי לימודים לכיתות א-ב לא הגיונית. ילדים רכים צריכים מסגרת חינוכית, צריכים מורה, צריכים חברים, צריכים ללמוד צורת אות באופן נורמלי עם “גיר ולוח” וזקוקים לחוויית לימודים טובה”.

הוא הדגיש כי “לצד זאת, את הכללים שישמרו על הבריאות צריך לקבוע משרד הבריאות והגורמים המוסמכים לזה. לכן, כפי שאמרתי השבוע לשרי הממשלה, תגידו לנו מהם כללי הבריאות ואנחנו ניישם מתווה מתאים, ואפילו נגיש לכם לאישור. אבל אין מצב שתכפו עלינו מתווה לא הגיוני”.

ראש המועצה קרא להורים: “תעטפו את הילדים בהרבה אהבה, ושלחו אותם בשמחה ובבטחון לבית הספר.”

חדשות בנימין חינוך ותרבות