שר התקשורת: “הכיסוי הסלולארי ביו”ש יטופל בהקדם”

שר התקשורת: “הכיסוי הסלולארי ביו”ש יטופל בהקדם”

שר התקשורת חבר הכנסת איוב קרא הגיע לביקור במועצת בית אריה. בביקורו הוא קיבל סקירה של התפתחות המועצה, ופניה לטיפול בבעיות קליטת הסלולר באזור.

שר התקשורת חה”כ איוב קרא קיים השבוע ביקור עבודה במועצת בית אריה שבמערב השומרון. במהלך הביקור סקר ראש המועצה מר אבי נעים את התפתחות המועצה בתחומים השונים וביקש מהשר סיוע במימוש סלילתו של הכביש העוקף וטיפול בבעיות קליטת הסלולר באזור, בתשתית האינטרנט והכבלים ובשדרוג סניף הדואר ושרותיו בתחומי המועצה. השר קרא ציין כי קשה שלא להתרשם מהעשייה הרחבה והתפתחות בית אריה.

שר התקשורת איוב קרא בביקורו בבית אריה.

השר הציע למועצה להצטרף לפיילוט ‘עיר חכמה’ ואמר שנושא פריסת התשתיות ביו”ש מטופל בימים אלו. במקביל, נושא הכיסוי הסלולרי וסניף הדואר יטופלו ויקודמו בפגישות המשך עם מנכ”ל המשרד ואנשי המקצוע.

בסיום הביקור העניק נעים לשר את הספר של 35 שנות התיישבות בבית אריה שיצא השבוע והשניים יצאו לסיור בסניף הדואר בישוב.

השר איוב קרא אמר בסיום הביקור כי: “אני אוהד גדול של ההתיישבות בכל חלקי הארץ – ונמשיך לחזק את ההתיישבות ואת המתיישבים, בכל מקום ובכל תחום. כשר התקשורת אפעל על מנת לקדם את הנושאים עליהם דיברנו, כולל תשתיות האינטרנט, הקליטה הסלולרית ופיילוט העיר החכמה. התרגשתי לראות כיצד בית אריה התפתחה וגדלה, לתפארת מדינת ישראל !”

אבי נעים, ראש מועצת בית אריה הודה לשר וצוותו ואמר: “שמחנו לארח את שר התקשורת איוב קרא, מהשרים היותר ציוניים שיש בכנסת ישראל. ברכתי את השר על מאמציו לקדם את תחום התקשורת והערים החכמות והודתי לו על היותו ידיד נאמן של ההתיישבות. תושבי בית אריה זכאים לתנאים הבסיסיים ולהחלת החוק הישראלי כמו כל אזרחי ישראל ואני שמח שזו גם גישתו של השר”.

 

חדשות שומרון כתבה ראשית