עובדי המועצה המקומית אורנית הכריזו סכסוך עבודה: “שלחו אותנו לעבוד מהבית”
בעקבות הסכסוך הממשך בין ראש האופיזיציה באורנית לבין ראש המועצה המקומית ניר ברטל, בנוגע למיקום משרדי המועצה החלופיים הודיע ברטל כי בקרוב "כלל העובדים יעברו לעבוד מהבית" לפני כשנה החליט ראש מועצת אורנית ניר ברטל לקצר…










