רצח ביער בצפון השומרון: ההרוגה – אם ל-6 מטל מנשה

רצח ביער בצפון השומרון: ההרוגה – אם ל-6 מטל מנשה

הנרצחת בפיגוע המזעזע ביער ריחן בשומרון היא אסתר הורגן מטל מנשה. גופתה של אסתר, אם לשישה, נמצאה הלילה ביער ריחן לאחר שיצאה אליו לריצה ושם פגשה במחבלים. ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן: “הברברים שריסקו פנים של אם ל 6 לעולם לא ינצחו אותנו”

אסתר הורגן תושבת תושבת טל מנשה שבצפון השומרון, אם ל 6, אמנית ויועצת זוגית היא הנרצחת בפיגוע ביער ריחן הלילה.

הורגן יצאה בסביבות השעה 13:00 בצהריים (יום א’) לריצה בשמורת הטבע יער ריחן הסמוך לישוב. בשעות הערב לאחר שלא הצליח ליצור איתה קשר הזעיק בעלה בנימין את כוחות הבטחון. צוותי הסריקה בהם יחידת חילוץ שומרון, מתנדבים אזרחים מהישובים הסמוכים, בהם רבש”צים, צוותי סריקה של צבא ומשטרה החלו בחיפושים אחריה. בסביבות השעה 1 לפנות בוקר היא נמצאה עי אחת מיחידות הסריקה, ללא רוח חיים, כשגולגולתה מרוסקת.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיע למקום ויחד עם רב הישוב נאלץ להביא למשפחה את הבשורה המרה. דגן אמר על האירוע המזעזע: “אשה יקרה מלאה כ”כ בטוב לב, בעזרה לאנשים, יוצאת בצהרי היום במרכז מדינת ישראל, לפעילות ספורטיבית דקה מהבית שלה, ונרצחת עי בני עוולה בצורה כ”כ אכזרית. ואני שואל איזה ברברים, כמו בימי הביניים, איזו אכזריות לרטש פרצוף של אשה בת 52 עם סלע בדם קר. מול איזה רשע אנחנו עומדים. ואני רוצה לומר בצורה ברורה לברברים האלו מהרשות הפלסטינית מול כל העולם: לעולם לא תשברו אותנו ההתיישבות בשומרון תפרח ותגדל ותבנה יחד עם כלל מדינת ישראל, כי אתם ברשות הפלסטינית הברברית בחרתם במוות ואנחנו בחרנו בחיים. אתם מתנהגים כמו ברברים בימי הביניים ואנחנו נמצאים בשנת 2020 ועם ישראל ינצח”

אסתר הורגן הייתה אם ל 6, שתי בנות וארבעה בנים. הקטן שבהם בן 13 חגג בר מצווה רק לפני כ 3 חודשים.

יער ריחן הנו שמורת טבע סמוך לישובים ריחן וטל מנשה. אחת משמורות הטבע החשובות בצפון השומרון

ביטחוני כתבה ראשית