פרסום ראשון: כביש 505 יוכפל מהבקעה ועד אריאל

פרסום ראשון: כביש 505 יוכפל מהבקעה ועד אריאל

שרת התחבורה מירי רגב סיפרה לראשונה בוועידת בשבע שנערכת בשעה זו כי היא פועלת להרחבת הכביש המוביל מלב השומרון אל הבקעה. “אני גאה לבשר שאנחנו הולכים להכפיל את כביש 505- כביש רוחב מבקעת הירדן וכביש 90 דרך צומת תפוח עד העיר אריאל וכביש 5, ממזרח למערב”.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב התראיינה לעיתונאי ערוץ 7 יוני קמפינסקי בווועידת בשבע. השרה רגב בישרה על יציאה לתכנון מחדש והכפלה של כביש 505, כביש רוחב ביהודה ושומרון ובקעת הירדן, שיחבר את בקעת הירדן אל כביש 5 ויהפוך לציר בטיחותי ומודרני, דו נתיבי עם הפרדה ותאורה. “הקצתי את התקציבים לתכנון מחדש והכפלה של כביש   505 – כביש רוחב מבקעת הירדן וכביש 90 דרך צומת תפוח עד העיר אריאל וכביש 5 ממזרח למערב”.

רגב הרחיבה גם על הפרויקטים הרבים שהספיקה במשרד התחבורה למען פיתוח התשתיות ביהודה שומרון: ״כאשר הגעתי למשרד היו המון פרויקטים תקועים: שיקוע קלנדיה, עוקף חווארה ועוקף חיזמה ולב יהודה, היום כולם כבר אחרי מכרז. זו ריבונות דה פקטו״. רגב ציינה שגם ברמה האסטרטגית קודמו ענייני ההתיישבות בזמן כהונתה: “העברנו תוכנית אב לתחבורה ליהודה ושומרון, תוכנית חומש, אנחנו מחברים את יהודה ושומרון לכל חבלי הארץ”.

כתבה ראשית נדל''ן פוליטי