על פרודים ופרודות

על פרודים ופרודות

מה יש כבר להגיד על פרודים ופרודות? כיצד הם מנהלים את החיים נטולי המסגרת?

פרודים ופרודות ממשיכים להתנהל. הם לא מפסיקים לחיות ומצדיקים את האמירה כי החיים ממשיכים הלאה גם עם האהבה הגדולה ביותר בחיים עומדת לפני סיומה. יש לא מעט פרודים המחפשים את הריגוש הבלתי נגמר. הם אמנם מציינים כי הנישואים שלהם הולכים לגעת בסיומם ומאידך, הפרודים והפרודות אכן ממשים את כל מה שאפשר נוכח היכולת להיות חופשיים ומאושרים כאחד.

להעצים את התחושה – רגשות

סקס מזדמן הוא לא מנת חלקם של הפרודים, לפחות לא בחלקם. הם תרים אחר ריגוש חדש, אחד כזה אשר יותיר את הרומנטיקה ואת המגע באותו המקום וימתן את התחושה כי כל הפרודים מחפשים או תרים אחר יחסים שאינם מחייבים. פרודים פרודות מביאים לא פעם את הרצון להמשיך לנהל בשקט את המאבק הקיים ומאידך, לחוש כמה רגעים של חופש בעודם מתאהבים נחפזות בבת השכן המתגוררת ממש ליד. אפשר קצת אחרת. הרגש עדיין שם ומאידך, יש לא מעט אנשים התרים אחר ריגוש רגעי. אחד כזה שלא יחייב אותם במערכת יחסים ומאידך, יאפשר את כל האפשריות בדרך לאהבה בפן האחר. פרודים ופרודות מעידים כי הם תרים אחר רגש אחר. הם מחפשים שמישהו יחבק אותם בלילה אך לא בכל המקרים.

צילום: Pixabay

רגש לצד מציאות

הפרודים מנהלים לא פעם משבר רציני של גירושין בלתי נגמרים. הם מביאים לא פעם מצבים בהם אין הם יכולים להתגרש בזמן הקרוב ובטח שלא רואים עצמם ביחסים מחייבים. המגע הזה, הליטוף על הצוואר, הרצון להיות נאהב ולו לרגע, מקנה לאותם פרודים את האפשרות לחזק את התחושות ואת הרצונות בו זמנית. תחושה של השארת הכול בצד ולרכוש כמה רגעים של תשוקה. רגעים בלתי נגמרים של אהבה בלתי נשכחת. אהבה מושאלת. הסרת הבגדים מעל הגוף והישארות רק עם הגוף ורק עם התשוקות הנסתרות ביותר. אלו ששכחו בפועל על קיומם נוכח הנישואין הנגמרים. יש דרך לעשות את הדברים קצת אחרת. יש דרך להציג את המציאות הרגשית גם אם מדברים על אנשים שהם עדיין לא גרושים.

להכיר את האישה בבר

יש כמה אפשרויות להיות פרוד מאושר ולו מחויב. אחת מהן באה לידי ביטוי בביקור חפוז אצל הבר של השכנים. לראות את מי שבאמת חושקים בו ולהעצים איתו את הרגע. הבגדים נותרו הרבה מאחור, הנשיקות זלגו ותפסו מקום נכבד ביותר והמגע, המגע הוא זה שייקבע מה יעצים את התחושה בעוד עוברים הליך כזה או אחר. יש לא מעט מצבים בהם האהבה נשארת מ אחור, אך הבר הקרוב לשכונה, יכול בהחלט להקנות את כל האפשריות למציאת הריגוש.

תרים אחר ריגוש? האם גם אתם פרודים? ספרו לנו על כך. נשמח לשמוע.

Uncategorized