הר חברון: מיזם להקמת מתחם היי-טק על שם מיכאל (מיכי) מרק ז”ל.

הר חברון: מיזם להקמת מתחם היי-טק על שם מיכאל (מיכי) מרק ז”ל.

מיזם שמובילה עינת טייץ, אשת היי טק בכירה מהיישוב עתניאל, בשיתוף עם המועצה האזורית הר חברון, כדי לקדם מרכז היי-טק אזורי שייקרא על שם מיכאל (מיכי) מרק ז”ל שנרצח בפיגוע באזור לפני 6 שנים והותיר אחריו אישה ועשרה ילדים.

בחודשים האחרונים קורם עור וגידים פרויקט הקמת מרכז הייטק במועצה האזורית הר חברון. זהו מיזם חדשני מסוגו, אשר מביא עימו בשורה לתושבי הר חברון והסביבה: בשורה של תעסוקה, של קידמה, של התיישבות וציונות.

לאחרונה אף נחנכה קהילת ההייטק של הר חברון באירוע ‘מיט-אפ’ ראשון מסוגו בהר חברון. ה’מיט-אפ’ שהתקיים ביום האזכרה של מיכאל (מיכי) מרק ז”ל, שנרצח על ידי מחבלים בציר 60 לפני 6 שנים, נפתח בדברים לזכרו. מיכי היה איש חזון שהאמין בפיתוח האזור ופעל רבות למען מטרה זו.

צילום: באדיבות אבירן

עינת טייץ, אשת ההיי טק שיזמה את הפרויקט: “הר חברון הוא מקום אידיאלסטי ונהדר עם אנשים מוכשרים ונפלאים. גם לו מגיע להיות חלק מעוצמת ההיי-טק של מדינת ישראל. אני מאמינה שאנחנו נמצאים במיקום אסטרטגי שמאפשר ליצור מרכז הייטק לתושבי המועצה האזורית הר חברון והסביבה: לכיש, קריית ארבע ואפילו ערד. ויחד נחזק את ההיי- טק בהר חברון וניתן הזדמנות לקהל איכותי של הייטקיסטים מובילים בתחומם, להיות חלק ממובילי ההיי-טק של מדינת ישראל”.

בשנים האחרונות מרכזי ההיי – טק ביהודה ושומרון מתחילים לפרוח. בפרויקט זה נעזרים רבות ביעל זהבי שהקימה את בנימין-טק במועצה האזורית בנימין, ובשנים הקרובות עתיד לקום במועצה האזורית הר חברון מרכז היי – טק שוקק ומשמעותי על שם מיכאל (מיכי) מרק ז”ל.

חברה וקהילה חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית