טקס הנחת אבן הפינה לקריה החינוכית אריאל דרום

טקס הנחת אבן הפינה לקריה החינוכית אריאל דרום

אמש, יום ראשון, נערך טקס מרגש להנחת אבן הפינה לקריה החינוכית אריאל דרום, קריה אשר תכיל בית ספר יסודי ובו 18 כיתות לימוד, גני ילדים, אולם ספורט ומרכז קהילתי חדש.

ראש העיר אליהו שבירו פתח את הטקס ואמר כי מדובר בפרויקט שעלותו כ 48 מיליון ₪, מתוכם כ7 מיליון ₪ התקבלו כתרומה ממר לואל מילקן איש חסד שתרם ותורם רבות לבנייתה ופיתוחה של העיר אריאל.

את הטקס כיבדה בנוכחותה הד”ר יפעת שאשא-ביטון שרת החינוך, ידידת אמת של העיר אריאל, אשר ציינה בדבריה, כי בהיותה במשרד השיכון זכתה לאשר את פרוייקט שכונת אריאל דרום וכעת כשרת חינוך, היא זוכה להגשים עוד שלב חשוב של הקמת קריה חינוכית. עוד הוסיפה וציינה שרת החינוך, כי היא מעריכה מאוד את תכנון הקריה החינוכית המסתכלת קדימה וצופה את הגידול באוכלוסיית העיר ומתן מענה נכון לצורכי התושבים כולם.

על מגילת הקלף חתמו ראש העיר אליהו שבירו, הד”ר יפעת שאשא-ביטון שרת החינוך, מר אלעד מצויינים מנכ”ל הקרן לפיתוח אריאל ומר עמוס צוריאל יו”ר המועצה הדתית באריאל.

צילום: דוברות עיריית אריאל

את הטקס חתם יו”ר המועצה הדתית מר עמוס צוריאל בקריאת פסוקים מספר ירמיהו.

ראש העיר אלי שבירו: “אני מאחל לכולנו לטעת עוד ועוד אבני פינה, להגדיל להרחיב את העיר אריאל ולהזמין משפחות נוספות להגיע ולמצוא את ביתם בעיר היפה שלנו”.

בין הנוכחים בטקס היו גם יחיאל טוהמי – מ”מ ראש העיר וסגנו, שלמה רואימי – מנכ”ל העיריה, אלעד מצויינים – מנכ”ל קרן אריאל לפיתוח, דודי יחזקאל – מנכ”ל תאגיד המים, רועי מוסט – מנכ”ל החברה הכלכלית, חברי המועצה, מנהלי אגפים ומכובדים נוספים.

חדשות אריאל חינוך ותרבות כתבה ראשית