רכישת כרטיסים למשחקי כדורגל בארץ ובעולם

רכישת כרטיסים למשחקי כדורגל בארץ ובעולם

כדורגל הוא הספורט הכי נערץ בארץ ובעולם. בכל שבוע אלפי אוהדים ממלאים את האצטדיונים ברחבי הארץ וחלקם אפילו טסים לחו”ל רק בשביל לצפות במשחק ולחזור. המשחקים נערכים בדרך כלל בשעות הערב, שעות שנוחות לכולם.

הכרטיסים לליגות הנמוכות הם בדרך כלל בחינם אך כרטיסים לליגת העל, נבחרת ישראל או משחקים בחו”ל עולים כסף ולפעמים גם הרבה. בין הישראלים יש רבים המעוניינים להיחשף לכדורגל ברמות הגבוהות ביותר שיש – ולא על גבי מסך הטלוויזיה.

מיותר אולי לציין שבכל משחק, הן בישראל והן בחו”ל, מחירי הכרטיסים תלויים במידה רבה במיקום הנבחר באצטדיון. ככל שהראות טובה יותר, כך המחיר צפוי לעלות כלפי מעלה. הדרך הכי קלה לקנות כרטיסים לליגת האלופות למשל, היא קנייה באינטרנט באתרים מסודרים לקניית כרטיסים ולהגיע בראש שקט למשחק, אך ניתן גם לרכוש בקופות בכניסה לאצטדיון ולהסתכן בתור הארוך או במקום בקהל שיכול להיגמר.

רכישת כרטיסים למשחקי כדורגל – היום זה הרבה יותר פשוט

יש כל הזמן שפע של משחקים כאלה ואחרים אשר מתנהלים – הן בליגות המקומיות והן בטורנירים יבשתיים או עולמיים כמו למשל ליגת האלופות. אז איך אפשר בעצם להשיג כרטיסים למשחקי כדורגל בארץ בחו”ל?

כרטיסים למשחקי כדורגל בישראל:

ניתן לרכוש כרטיסים למשחקי הכדורגל בארץ במספר דרכים.

  • הדרך המסורתית והישנה היא קנייה דרך הקופות באיצטדיון אך בשביל זה יש להגיע מוקדם יותר למשחק בשביל לעמוד בתור שבקופות.
  • ניתן לרכוש כרטיסים באינטרנט באתר של הקבוצה או של הטורניר. ישנם אתרי כרטיסים רבים ברחבי האינטרנט שהופכים את הקנייה לפשוטה יותר וקיימת האופציה לקבל הנחה אם הנך חבר במועדון שמציע כרטיסים זולים יותר או דרך חברת האשראי במידה והם מציעים זאת.
  • דרך נוספת האהובה בעיקר על אוהדים שרופים היא קניית מנוי לקבוצה ספציפית המקנה כניסה לכל משחקי המועדון באותה עונה. דרך זו מתבצעת על ידי תשלום חד פעמי שיתרונותיו הם תשלום נמוך יותר במעט עבור כל משחק ובנוסף פחות מאמץ בקניית כרטיסים עבור כל משחק, במיוחד עבור משחקים חשובים ומרכזיים שבהם קשה יותר להשיג כרטיסים.
כרטיסים למשחקי כדורגל בחו”ל:

רכישת כרטיסים למשחקי כדורגל בחו”ל הוא תהליך קצת יקר יותר הדורש יותר מאמץ הכולל טיסה, לינה והיעדרות מהעבודה בניגוד למשחקי כדורגל בארץ. מן הסתם שככל שהמשחק חשוב יותר, כך גם הכרטיס יקר יותר, כרטיס למשחק של קבוצות ברמה נמוכה לדוגמא בליגה הספרדית יעלו פחות מסופר קלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה.

גם בחו”ל ניתן לרכוש כרטיסים דרך הקופות באיצטדיונים ביום המשחק או כמה ימים לפני אך הדרך הפופולרית ביותר היא דרך האינטרנט. ניתן לרכוש באתרים מסודרים רק את הכרטיס למשחק אך ישנם אתרים המציעים חבילה הכוללת טיסה, מלון וכרטיס למשחק אחד יותר. מדובר בחבילה נוחה שחוסכת זמן וחיפוש מלונות או טיסות, אך ברוב המקים מחיר החבילה הוא גבוה מאוד. ניתן לרכוש חבילה כזו בעיקר בליגות הבכירות בעולם כמו: הליגה הספרדית, הליגה האנגלית, הליגה האיטלקית, הליגה הגרמנית או הליגה הצרפתית. ניתן לרכוש חבילה גם לטורנירים גדולים ליגת האלופות וניתן לרכוש גם טורנירים מיוחדים הנערכים כל 4 שנים כמו אליפות איפרה בכדורגל (יורו) או למונדיאל. חבילה לטורנירים כאלה תעלה הרבה יותר בגלל החשיבות הרבה של המשחקים ובמיוחד במשחקים הסופיים של הטורניר.

תוכלו למצוא מידע רב בתחום תיירות הספורט גם באתר מטיילים בעולם שסוקר ומציג מידע רב לתיירים שמחפשים לטוס ולצפות במשחקי הכדורגל של הליגות הבכירות בעולם.

ספורט