מה הסיכונים הכלכליים שאתם לוקחים על עצמכם?

מה הסיכונים הכלכליים שאתם לוקחים על עצמכם?

שוק האשראי בישראל הוא שוק משוכלל מאוד והוא רק הולך ומרחיב את פעילותו בעידן המודרני. מה שאומר שיש יותר סיכונים שאנשים פרטיים לוקחים על עצמם, בצורה של הלוואות וחובות מסוגים שונים, כדי לנהל את חיי היומיום שלהם. אבל מה קורה כאשר אתם לא יכולים לשלם את החובות? בשלב זה אין מנוס אלא לפתוח בהליך חדלות פירעון (המוכר לנו מן העבר כהליך “פשיטת רגל“) ולקבל את ההזדמנות לצאת להליך שיקום כלכלי כאשר המטרה בסופו של יום היא לייצר איזון אינטרסים בין הנושים לבין היחיד ולתכנן את העתיד הכלכלי של היחיד באופן שיקנה לו הרגלים כלכליים נכונים.

מה ההבדל בין הוצאה לפועל להליך חדלות פירעון?

חדלות פירעון – עד לרגע שבו אתם פונים לקבלת צו לפתיחת הליכים בהליך של חדלות פירעון, אתם מתנהלים אל מול כל אחד מבעלי החוב, הנושים, באופן ישיר, באמצעות התיקים שנפתחו כנגדכם בהוצאה לפועל או בבתי המשפט. החל מהרגע שהוגשה בקשה לפתיחת הליכים, ההליך הוא קולקטיבי, הכוונה היא שההליך מאחד את כל התיקים שנפתחו נגדכם, את כל החובות, להליך אחד שמסדיר אותם. להתנהלות הזאת יש משמעויות שונות והשוני המהותי בין ההליכים הוא שבהליך חדלות פירעון בשונה מהליכים בהוצאה לפועל, ניתן לקבל פטור מיתרת החובות ולסיים עם החובות אחת ולתמיד בעוד שבתיקים המתנהלים בהוצאה לפועל החוב ממשיך לגדול ולצבור ריביות. בשל מורכבות ההליך והצורך בהגנה על זכויותיכם לכל אורכו ועד לסיומו, ההמלצה היא לקבל ליווי מקצועי של עורך דין חדלות פירעון, כבר בשלבים הראשונים.

חשוב לשמור על הזכויות שלכם

הליך חדלות פירעון מאזן בין האינטרסים של הצדדים בהליך. כלומר, בין האינטרס של החייב שרוצה לפתוח דף חדש בחייו ולצאת לדרך חדשה ללא חובות, לבין האינטרס של הנושים- להיפרע מהחייב כמה שניתן על חשבון החוב. בשלב הזה, ברור לכם כמה חשוב להיות בהליך הזה עם עורך דין שיכוון אתכם וישמור על הזכויות שלכם. החלטתם לסיים עם החובות אחת ולתמיד? לשקם את החיים הכלכליים שלכם? קחו אתכם לדרך עורך דין שישמור על האינטרסים שלכם ויוביל אתכם לנקודת הסיום.

המאמר בחסות חדשות bignews

 

צרכנות