חדשות ביטוח נסיעות לחו”ל: הוספת כיסוי עבור חילוץ והצלה

חדשות ביטוח נסיעות לחו”ל: הוספת כיסוי עבור חילוץ והצלה

החופשה החלומית שלכם או הטיול הגדול שאחרי הצבא כבר מתוכננים עד הפרט האחרון וממש לפני העלייה למטוס עליכם לבדוק שלא שכחתם כלום. אז אחרי שבדקתם שהדרכון בתוקף, שהאנגלית עדיין שגורה בפיכם, שכל הבגדים החמים או הקרים במזוודה, שהכרטיסים שמורים אצלכם עמוק בארנק ושזכרתם לבקש חופש מהעבודה הגיע השלב האחרון והוא ביטוח נסיעות לחו”ל שהוא מרכיב לא פחות חשוב מכל הדברים האחרים. בפוליסות החדשות תוכלו למצוא לא רק שיפוי לפגיעות בגוף או לנזק למזוודה והציוד שלקחתם אתכם מהארץ אלא גם הוספת כיסוי עבור חילוץ והצלה כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מוגנים בכל שנייה ובכל מקום.
לצערנו, בשנים האחרונות אנחנו עדים ליותר ויותר מקרים שבהם תיירים ישראלים נתקעים ביערות, במפלים, בשדות או בכפרים נידחים ופשוט לא מצליחים למצוא את הדרך חזרה הביתה. בזכות טכנולוגיה מתקדמת וצוותי חילוץ מיומנים תוכלו להיות בטוחים שגם אם אתם תגיעו לסיטואציה הלא נעימה הזו יהיה מי שיעמוד לצידכם ברגע האמת ויחזיר אתכם הביתה בריאים ושלמים. צוותי החילוץ וההצלה של חברות הביטוח מנוסות ולמודות מקרים רבים בעברם, שום מקרה כבר לא יכול להפתיע אותם או לגרום להם להלם, התפקיד שלכם הוא לדעת שהם נמצאים שם כדי לסייע לכם בכל מצב אבל במקביל גם להיות אחראיים ולא להקפיץ אותם אם הם לא חייבים להגיע.

ביטוח נסיעות לחו”ל – יש דברים שאסור לוותר עליהם

צילום עמיעד טאוב

הישראלים לא אוהבים לצאת פראיירים אבל שזה מגיע לביטוח נסיעות לחו”ל אין דבר כזה. כל ישראלי שיוצא מגבולות הארץ חייב לבטח את עצמו ולהקנות לעצמו רוגע וביטחון שגם במקרה והוא יגיע לסיטואציה של פציעה, פגיעה, גניבה של הציוד או מקרה שהוא זקוק לחילוץ יהיה מי שיעמוד מאחוריו ויסייע הן מבחינה כספית והן מבחינת עזרה פיזית. ביטוח נסיעות לחו”ל של הפניקס מורכב מסעיפים רבים שמגנים עליכם כאשר אתם נמצאים מעבר לים ולא משנה אם החלטתם על חופשה קרובה ביוון או קפריסין, טיול למזרח הרחוק לתאילנד או לאוס, טיול אחרי צבא לדרום אמריקה או אוסטרליה או שבכלל בא לכם להתפנק באחת מערי הבירה המפוארות של אירופה.
חשוב להדגיש שביטוח נסיעות לחו”ל יעלה לכם כשני דולר ליום, סכום נמוך מאוד ביחס להוצאות על הטיסה, על המלון או על הבזבוזים שאתם הולכים להוציא ולכן גם אם אתם שוקלים לוותר על הביטוח תורידו לעצמכם מהר את המחשבות האלו מהראש. יש ביטוחים שאסור לוותר עליהם בשום פנים ואופן וגם אם אתם בטוחים שאתם בסדר גמור, שאתם לא מאלו שמסתבכים בצרות ושלכם זה בטוח לא יכול לקרות אל תיקחו סיכונים מיותרים ואל תתנו למזל לשלוט בגורל שלכם. יש הרבה מאוד סכנות שאורבות לכם במדינה אחרת, על רובם תוכלו להתגבר או להקל בעזרת ביטוח נסיעות לחו”ל.

תיירות ונופש