13,000 ילדים התחילו את הקייטנות בבנימין

13,000 ילדים התחילו את הקייטנות בבנימין

מועצה אזורית בנימין פתחה הבוקר את קייטנות הקיץ. מדובר ב-450 קייטנות ברחבי המועצה, כאשר זו השנה הראשונה שהמועצה מפעילה את הקייטנות באופן ישיר. צוות מיוחד נערך בשבועות האחרונים כדי להוציא לפעול את המערך. תכנים חינוכיים הוכנו ויעוברו לילדים וגם חוברות לימוד תורה למסגרות המתאימות.

במועצה האזורית בנימין מסבירים כי הפעלת הקייטנות היא חלק מאחריות המועצה להובלה בחינוך ומהאחריות הכוללת לרווחת הילדים. משפחות רבות מעוטי יכולת קיבלו סיוע והנחה בהרשמת הילדים.

בנוסף ניתן דגש לכך שרוב מוחלט של הספקים ונותני השירות לקייטנות, בהיקף מצטבר של מליוני ₪ הוא מקרב תושבי בנימין במטרה לחזק את התושבים והעסקים באזור ולהוסיף חוסן.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ נכח הבוקר בחמ”ל הקייטנות במועצה ולאחר מכן הגיע לחנוך את קייטנת הגנים ביישוב אדם: “חובתנו לאפשר הנאה וחוויה לילדים תוך מתן דגש למערך חינוכי ותכנים מותאמים לכלל האוכלוסיות שלנו. נעשתה חשיבה והכנה רבה ואני מאמין שילדי בנימין יחוו קיץ מהנה וחווייתי אחרי תקופה מורכבת.”

צילום: דוברות בנימין

“החשיבה על הקייטנות היא מכלול שנועד לתת מענה לכלל המעגלים. החלטנו לאפשר להורים לשמור על שגרת תעסוקה שחשובה לחוסן הקהילתי והאזורי” אומר ראש המועצה.

הודגש להורים כי הפעילות מתוכננת תוך הקפדה על כללי הקורונה המתעדכנים ונציגי המועצה עומדים כל העת בקשר עם משרדי הבריאות והחינוך בעניין.

חדשות בנימין כתבה ראשית