שר הדתות יצחק וקנין בגוש עציון: “נעזור ונסייע להשלים ולשפץ את כל המקוואות באזור”

שר הדתות יצחק וקנין בגוש עציון: “נעזור ונסייע להשלים ולשפץ את כל המקוואות באזור”

השבוע סייר השר לשירותי דת השר יצחק וקנין בגוש עציון, בליווי ראש המועצה שלמה נאמן וראש המועצה הדתית הרב רפי אוסטרוף. השר ביקש למקד את הביקור בתחום המקוואות במועצה: בנייה ביישובים בהם המקווה המקומי מרוחק מאד מבתי התושבים, שיפוץ של מקוואות ישנים וכשרות המקוואות.

הסיור החל ביישוב אלעזר ובשכונת נתיב האבות ומשם למקווה ביישוב. בהמשך ביקר השר בתקוע, מעלה עמוס, בת עין ומרחבי דוד. השר וקנין שמע על מצב המקוואות בגוש ועל המקומות שזקוקים לסיוע, ושיבח את המועצה על המקוואות היפים בגוש עציון. כמו כן אמר השר כי משרדו ימשיך לתמוך בגוש ובעז”ה בקרוב המשרד יהיה שותף בבניית מקוואות חדשים.

שר הדתות יצחק וקנין: ״התרגשתי להתארח במועצה האזורית גוש עציון בה ראיתי את מסירות הנפש של כל העוסקים במלאכה למען צרכי הדת בכלל ולמען מקוואות הטהרה בפרט. פעילותם הברוכה והאינטנסיבית של יו״ר המועצה האזורית מר שלמה נאמן ושל יו״ר המועצה הדתית מר רפי אוסטרוף אשר מוסר את נפשו לילות וימים עבור טהרת עם ישראל במסירות עילאית בקדושה ובטהרה, אלו לא דברים שרואים כל יום ולא בכל מקום.  אמשיך לעזור ולסייע ככל האפשר על מנת להשלים ולהגשים את חלומם בשיפוץ ובניית מקוואות נוספים להרבות הטהרה והקדושה בעם ישראל.״

שר הדתות בגוש עציון. צילום: המועצה האזורית גוש עציון

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר: “שמחנו לארח את השר יצחק וקנין שהגיע לסיור עבודה בגוש עציון. מרגע שנכנס לתפקידו, לאחר פטירת דוד אזולאי ז”ל, הרגשנו אצל השר אוזן קשבת לכל נושא שבקדושה. נוכחנו לראות בסיור את הבקיאות, המקצועיות והמעורבות הרגשית של השר לצרכי ההתיישבות בתחום הדתי. השר ואנשיו אף הקדימו את הגעתם לגוש עציון כדי להספיק ולראות עוד מקומות שזקוקים לסיוע”

חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית