שני מבוקשים נעצרו הלילה בכפר הסמוך לגלבוע

שני מבוקשים נעצרו הלילה בכפר הסמוך לגלבוע

לוחמי צה״ל, שב״כ ומג״ב פעלו הלילה במספר מוקדים באוגדת יהודה ושומרון, בין היתר בכפר פקועה. הלוחמים פעלו הלילה בכפר ברוקין שבמרחב חטיבת מנשה ועצרו שני מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור. הכוחות פעלו גם בכפר צפא שבמרחב חטיבת אפרים ועצרו שני מבוקשים נוספים. המבוקשים שנעצרו הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחותינו.

כזכור, אמש רכב פלסטיני דרס שני לוחמי צה”ל במילואים שעמדו בטרמפיאדה בצומת תפוח בשומרון ונמלט מהמקום.

אחד מהפצועים נפגע באורח בינוני והשני באורח קל. חובשי מד”א טיפלו בפצועים ופינו אותם לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

הנהג הדורס, תושב שכם בן 21, הסגיר את עצמו לידי כוחות הביטחון כשעה לאחר האירוע. לדבריו מדובר בתאונה שנגרמה בשל הערפל והוא נמלט מחשש שיחשבו שמדובר בפיגוע ויירו בו. הוא מועבר כעת לחקירה.
ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שוחח עם מח”ט שומרון אל”מ שמעון סיסו וחיזק את ידיו. “תושבי השומרון ועם ישראל כולו עומדים כחומה בצורה לצד לוחמי צה”ל הגיבורים. אנחנו עם חזק ואנחנו ננצח”.

דגן קרא לממשלה לפעול בכל הכוח נגד המחבלים. “אבו מאזן מנסה להצית גל טרור ברחבי המדינה וממשלת הימין צריכה להתנהג אליו כמו שמתנהגים אל מחבל. אבו מאזן וחבריו המחבלים מנסים את הממשלה החדשה שוב ושוב. אם הממשלה רוצה למנוע גל טרור בכל רחבי הארץ, היא חייבת להורות לצה”ל עוד הלילה לצאת למבצע צבאי נחוש נגד תשתיות הטרור של הרשות הפלסטינית”.

ביטחוני כתבה ראשית