שימושים לצינורות לתעשייה

שימושים לצינורות לתעשייה

בענפי התעשייה השונים יש שימוש נרחב בצנרת מסוגים שונים ולמגוון מטרות ויישומים למשל צנרת להולכת דלקים או גזים בתעשייה. הצינורות משמשים גם להשקיה בתעשיית החקלאות, לבנייה, למכונות הידראוליות, למכשור פניאומטי בתעשייה, למערכות קירור ומיזוג אוויר, לניקוז שפכים ונוזלים ועוד.

צנרת לתעשייה מגיעה בטווח רחב של חומרים וגדלים

צינורות לתעשייה מגיעים בטווח רחב של גדלים, צורות, חומרים ורמות גימור. מקובל לחלק את קטלוג הצינורות לתעשייה ל-4 סוגים עיקריים של צנרת:

  • צינורות מרובעים ומלבניים – הצנרת המרובעת או המלבנית מתאימה למגוון רחב של שימושים ואפליקציות בתעשייה, הצינורות עשויים בדרך כלל מפלב”מ L304 או פלב”מ L316, אפשר לבחור צנרת מרובעת ומלבנית גם מנירוסטה ומחומרים עמידים אחרים. הצינורות המרובעים והמלבניים משמשים בתעשייה בעיקר לצורך הובלת והולכת נוזלים (מים, דלקים, שמנים, שפכים ועוד), גזים, קיטור וכו’. הצינורות מתאימים גם כחלקים מכניים במערכות ובמכשור בתעשייה ולבניית והקמת מבנים הנדסיים.
  • צינורות מזון – בתעשיית המזון יש שימוש רב בצינורות שונים לצורך הובלת ושינוע של תערובות, נוזלים, גזים, מים, שפכים וחומרים. הצנרת חייבת לעמוד בדרישות התקנים המחמירים בתעשיית המזון.
  • צינורות סקדיול – צנרת עמידה ונפוצה מאוד בכל ענפי התעשייה, הצינורות האיכותיים מיוצרים מפלדת פחמן או מנירוסטה וניתן להזמין צנרת בטווח רחב של מידות, עובי דופן, קוטר וחומרים. את הצינורות מייצרים בערגול קל מפלדה איכותית, בהתאם לדרישות התקנים המחייבים, בישראל התקן הוא ת”י 4314 וניתן להזמין צנרת העומדת בדרישת התקן האמריקאי הנחשב למחמיר.
  • צינורות למכשור (TUBES) – מגוון צינורות ייעודיים העשויים ממספר שכבות וחומרים, הצנרת מתאימה בין היתר לשימושים נפוצים כמו מערכות השקיה, אינסטלציה, הולכת מזון ונוזלים בתעשיית המזון, צנרת במכשירים ומערכות ועוד.

שימושים רבים ומגוונים

צינורות לתעשייה נועדו למגוון רחב של שימושים, יש מגוון מוצרים ודגמים מחומרים עמידים ואיכותיים, וניתן להזמין צנרת מהקטלוג או בהתאמה אישית לצרכי הלקוח ומאפייני השימוש בצנרת. בעבר הלא רחוק ייצרו את הצנרת לתעשייה בעיקר מברזל, כיום הדרישות השתנו ומייצרים צינורות תעשייתיים מחומרים איכותיים ועמידים יותר בפני פגעי מזג האוויר, חלודה וכדומה, לכן ניתן למצוא בקטלוג צנרת מנירוסטה, פלדה בלתי מגולוונת, פלדת פחמן וכו’.

פירוט התעשיות הענפים העיקריים הזקוקים לצינורות פלב”מ

כאמור, יש ביקוש גבוה לצינורות מסוגים שונים בכל ענפי התעשייה. עיקר הביקוש לצנרת תעשייתית הוא בענפים הבאים: בתעשיית הבניין משתמשים בצינורות שונים לצורך בנייה וחיזוק מבנים הנדסיים, למערכות אינסטלציה ולמערכות הידראוליות שונות. כמו כן, יש ביקוש רב לצנרת תעשייתית בענפי החקלאות השונים, בתעשייה הכימיה והדלקים, בתעשיית התרופות והמכשור הרפואי, בתעשיית הביטחון, כלי רכב וכלי תעופה ועוד.

את הצנרת לתעשייה יש להזמין רק מחברת אספקה טכנית מובילה ואמינה. מומלץ להתייעץ עם הצוות המקצועי בחברת האספקה הטכנית מאחר ויש סוגים שונים של צנרת למגוון שימושים בתעשייה, וכדי לבחור נכון חשוב לקרוא מפרטים טכניים, תקנים, חומרים, גימור ופרמטרים נוספים.

מחפשים צנרת לתעשייה באיכות גבוהה ומחומרים עמידים וחזקים? להזמנת צינורות לתעשייה מפלב”ם ומחומרי גלם נוספים לחצו על הקישור!

 

עסקים