שומר חניה – הפתרון המושלם נגד “תופסי חניות”

שומר חניה – הפתרון המושלם נגד “תופסי חניות”

מי מכם לא מכיר את תחושת התסכול בחיפוש אחר חניה? מחיר החניונים בערים הגדולות לפעמים מופקע והמסע הארוך בחיפוש חניה יכול לבזבז זמן ואנרגיה רבים. חיפוש חניה פשוט יכול לגרום לך לצאת מדעתך. מצב יותר מכעיס מזה, קורה כאשר גם כשיש לך חניה פרטית אתה לא “מוגן” ממצוקת החניה מהסיבה הפשוטה שרכב זר חונה לך בחניה הפרטית.

אז מה הפתרון?

צילום: ארבל שטראוס

ובכן, ישנם מספר אפשרויות להשארת החניה הפרטית שלך פנויה מרכבים זרים. ישנם פתרונות ויזואליים כגון צביעת האספלט בהתאם, או לתלות שלט של “חניה פרטית” אבל מכיוון ומדובר במחסום ויזואלי הוא לא מבטיח לכם פתרון ב100% מהמקרים. הרי אין שום מניע פיזי לאדם שמגיע להחנות את רכבו בחניה שכתוב “חניה פרטית” מלבד מניע של כבוד ונימוס, אך לצערנו לא כולם נוהגים כך ואין ביכולתנו לחנך ציבור שלם של אנשים. הפתרון הנוסף שיש, והיעיל יותר הוא פתרון פיזי, כגון שער חניה אלקטרוני או שומר חניה. שער אלקטרוני יעזור יותר במקרים בהם מדובר בחניון ולא בחניה פרטית של רכב אחד. מה גם שמדובר בדבר יקר ובגלל שהוא אלקטרוני הוא נוטה להתקלקל לא מעט. לכן שומר חניה הוא הפתרון המושלם בשבילכם.

מזה בעצם שומר חניה ואיך הוא עובד?

מדובר במחסום בעל שלוש רגלים ושלוש נקודות אחיזה בקרקע דבר זה מקנה לו יתרון על מחסומים אחרים בעלי רגל אחת מכיוון והוא יותר חזק ויציב. את שומר החניה יש להציב עומד בחזית החניה. ברגע שתרצו להחנות את רכבכם בחניה כל שעליכם לעשות זה לצאת מהרכב, לפתוח את הנעילה, להשכיב את המחסום ולהחנות בנחת. אז נכון שמדובר בפעולה שעליכם לעשות והוא לא פועל באופן אוטומטי כמו מחסום חשמלי, אך פה דווקא טמון היתרון הגדול של המוצר. מכיוון והשומר חניה הוא מוצר מכאני, הוא מקנה לו עמידות, אמינות ומינימום תקלות. התקנת המוצר גם היא פשוטה וקלה ויתרון נוסף של שומר החניה הוא בעלותו הנמוכה.

לסיכום

אם ישנה מצוקת חניה באזור מגוריכם ולמרות שיש לכם חניה פרטית, אנשים “תופסים” לכם את החניה ואתם מרגישים חסרי אונים, אנו ממליצים לכם מאוד לקנות שומר חניה פרטית. כך תוכלו לצאת מהחניה בראש שקט ובידיעה שיש לכם לאן לחזור.

צרכנות