רפורמת התחבורה הציבורית מגיעה לשומרון

רפורמת התחבורה הציבורית מגיעה לשומרון

שר התחבורה ישראל כץ נפגש עם ראשי רשויות בשומרון ובהם: ראש עיריית אריאל אלי שבירו, ראש המוא”ז שומרון, יוסי דגן, ראש מועצת אורנית שלומי לנגר, מנכ”ל שערי תקווה חיימון בלומנפלד ויו”ר הישוב עץ אפרים רפי חדד והודיע כי רפורמת התחבורה תחול מיידית גם על תושבי השומרון.

לפני כחודש  נפגש ראש מועצת שומרון יוסי דגן עם שר התחבורה ח”כ ישראל כץ. בפגישה העלה ראש מועצת שומרון את העובדה התמוהה שרפורמת מחירי התחבורה הציבורית לא חלה בשומרון. רפורמה שמשמעותה חסכון של מאות שקלים בחודש למשפחה עבור תחבורה ציבורית.

ראש מועצת שומרון שר התחבורה וראשי רשויות ביוש - פגישה בנושא תעריפי תחבורה ציבורית.צילום דוברות המועצה האזורית שומרון
ראש מועצת שומרון שר התחבורה וראשי רשויות ביוש – פגישה בנושא תעריפי תחבורה ציבורית.צילום דוברות המועצה האזורית שומרון

השר הבטיח לבדוק את הנושא, ואתמול (ב) בפגישה בה השתתפו גם ראש עיריית אריאל אלי שבירו, ראש מועצת אורנית שלומי לנגר, מנכ”ל שערי תקווה חיימון בלומנפלד ויו”ר הישוב עץ אפרים רפי חדד, הודיע שר התחבורה: “אני איש בשורות, נעניתי לבקשה וההטבה תחול מיידית גם על תושבי השומרון”.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר לאחר הפגישה: “מדובר בבשורה משמעותית. זו הוזלה שתושבי השומרון אזרחי מדינת ישראל זכאים להנות ממנה, ואני מודה לשר על המהירות והרגישות שבה טיפל בנושא. עם זאת אני חייב להודות, שתמוהה בעיני העובדה, שראשי רשויות ביו”ש צריכים פעם אחר פעם, להתחנן בכדי שתושביהם יקבלו את מה שמגיע להם כאזרחים שווי זכויות. הגיע הזמן לשנות את השיטה. ולפעול על פי עקרון השוויון גם כלפי תושבי יו”ש”.

חדשות שומרון