ראש מועצת שומרון:”נמשיך להשקיע במבני חינוך נוספים”

ראש מועצת שומרון:”נמשיך להשקיע במבני חינוך נוספים”

בנוכחות תלמידים, הורים ומוזמנים נוספים, נערך טקס חנוכת מבנה הקבע החדש של ביה”ס ביישוב לשם. מיכל אורבך, רעייתו של אורי אורבך ז”ל שעל שמו נקרא בית הספר, נכחה גם היא: “לילדים יש את הכוח לשנות ולהשפיע”, אמרה.

לאחר כחמש שנים במבנה הזמני – השבוע נערכה חנוכתו של מבנה הקבע החדש לבית הספר ביישוב לשם. בית הספר ביישוב, שנקרא בשם “אורים” על שמו של אורי אורבך ז”ל, נפתח עם 24 כיתות חדשות ומצויידות. בית הספר משמש את תלמידי היישוב לשם ויישובים נוספים בסביבה.

צילום:יח’צ

לטקס חנוכת המבנה הוזמנה מיכל אורבך, רעייתו של אורי ז”ל, שאמרה בטקס כי “לילדים יש את הכוח לשנות ולהשפיע ואורי היה מנחיל ערכים לילדים דרך הספרות”. בטקס הפתיחה נכחו גם הורים, ועדי הורים, מזכירות היישוב והיישובים הסמוכים, ראש מועצת שומרון – יוסי דגן, מנהל תחום בתי ספר – ישי ניקריטין ומנהלת בית הספר – טלי פולק.

יוסי דגן נשא דברים בפני התלמידים וההורים ואמר: “אני מברך את צוות בית הספר שעמל למען הילדים והצלחתם ובראשם המנהלת טלי. בבית הספר הושקעו  24 מיליון ₪, ונמשיך להשקיע במבני ציבור וחינוך נוספים ביישוב לשם”.

במהלך הטקס הופיעה מקהלת בית הספר בשירי ארץ ישראל, להתרגשות הקהל. במהלך הטקס נשאה דברים גם מנהלת בית הספר, טלי פולק שאמרה כי “לפני מספר שנים הגיע השר נפתלי בנט לבית הספר הזמני, שם נערך טקס ברחבה חיצונית, כשלפתע החל לרדת גשם. היום אני שמחה שיש לנו מבנה קבע איכותי וראוי ללמידה, והגשם אינו מכשול עוד לקיום טקסים”

חדשות שומרון כתבה ראשית