ראש המועצה המקומית אלקנה: “ביום העצמאות הזה תביע מועצת אלקנה את קול זעקתם של אחינו הלומי הקרב, באמצעות שתיקה רועמת של היעדר הזיקוקים”

ראש המועצה המקומית אלקנה: “ביום העצמאות הזה תביע מועצת אלקנה את קול זעקתם של אחינו הלומי הקרב, באמצעות שתיקה רועמת של היעדר הזיקוקים”

ביום העצמאות הקרוב כולנו נהנה מזיקוקים שיכסו את השמים באורות בוהקים בשלל צבעים. אולם הזיקוקים האלו מלווים גם בקולות נפץ מחרישי אוזניים, אשר מעיבים על חגם של מספר לא מבוטל של פצועי צה”ל הלומי קרב, אשר המראות והקולות של הקרבות בהם השתתפו מלווים אותם בכל רגע מחייהם.

זיקוקי דינור. צילום: Pixabay

לאחרונה התוודע ראש המועצה המקומית אלקנה אסף מינצר ביתר שאת למצב הקשה בו נמצאת משפחה לחייל תושב אלקנה הלום קרב מאחד ממבצעי צה”ל (למען פרטיות המשפחה לא נוכל לפרסם פרטים נוספים). לאחר התייעצות עם המשפחה ועם הנהלת המועצה והמחלקות השונות, החליטו ביישוב אלקנה לא לקיים כלל מופעי זיקוקים. ראשי הוועדים הסמוכים לאלקנה – שערי תקווה ועץ אפרים – נענו אף הם לקריאה ויבצעו ביישוביהם זיקוקים “מושתקים”. באלקנה, כאמור, לא יופעלו זיקוקים כלל וכלל.

חבר הנהלת מועצת יש”ע וראש מועצה מקומית אלקנה אסף מינצר: “ההחלטה שקיבלתי לא להפעיל השנה זיקוקים ביום העצמאות באלקנה אולי תיחשב ‘לא פופולרית’, אך באה להביע הערכה והוקרה לפצועי צה”ל הלומי הקרב. כולי תקווה שמועצות ועיריות נוספות ינהגו כמו אלקנה, על מנת שקולם של חיילינו שיצאו לקרב עבור הגנת מדינת ישראל ונפשם נותרה חבולה יישמע, והם יקבלו מרשויות המדינה את המענה הראוי להם”.

חדשות שומרון כתבה ראשית