קרנות גידור – מה צריך לדעת?

קרנות גידור – מה צריך לדעת?

קרנות גידור הן סוג של חברת השקעות שנסחרת במניות, אג”ח וניירות ערך אחרים. הם מרוויחים כסף על ידי לקיחת כמות קטנה מהרווחים מההשקעה והשקעתו בניירות ערך אחרים. קרנות גידור נחשבות לרוב להשקעות בסיכון גבוה מכיוון שהן יכולות להפסיד כסף מהר מאוד. משקיעים נוטים להשקיע בקרנות גידור באמצעות הנפקות פרטיות או קרנות נאמנות.

קרנות גידור הן סוג של קרן השקעות המאגדת כספים ממשקיעים להשקעה במניות, אג”ח וניירות ערך אחרים. קרנות גידור הן בדרך כלל קרנות השקעה פתוחות שכל אחד יכול להשקיע בהן עם השקעה מינימלית של 1,000 דולר. הם קיימים מאז שנות ה-1800 והפכו לאחד מכלי ההשקעה הפופולריים ביותר.

תשקיעו את ההון שלכם בצורה חכמה

קרן גידור היא סוג של קרן שמטרתה להרוויח כסף על ידי ניצול תנודות מחירים בפלחי שוק שונים. קרן גידור מנוהלת על ידי אדם או מוסד המשקיע כסף של אחרים, בדרך כלל במטרה להשיג תשואות חיוביות לאורך זמן. הן סוג של קרן השקעות המנוהלת על ידי מנהלי השקעות מקצועיים. הם רואים השקעות ארוכות טווח, ולעתים קרובות מספקים תשואות גבוהות יותר מהשקעות מסורתיות כמו מניות ואג”ח.

קרנות כאלה קיימות כבר עשרות שנים, אך לאחרונה הן הפכו פופולריות יותר בשל התשואות הגבוהות שלהן. כמות נכסי קרנות הגידור גדלה במהירות בשנים האחרונות והגיעה ל-3 טריליון דולר ברבעון הראשון של 2018.

תתחילו להשקיע את הכסף שלכם עם קרנות גידור

קרנות גידור הן סוג של קרן השקעות המשקיעות בדרך כלל במניות, אג”ח וניירות ערך אחרים. תעשיית קרנות הגידור היא קבוצת נכסים של 3 טריליון דולר והיא אחת ההשקעות הרווחיות ביותר עבור אנשים בעלי הון גבוה. הן סוג של קרן השקעות המשקיעה במניות, אג”ח ומכשירים פיננסיים אחרים. הם ידועים גם בתור חברות הון פרטיות או פשוט “מגדרות” מכיוון שהן מגדרות מפני סיכון שוק.

קרנות כאלה קיימות כמאה שנה, אבל המונח “קרן גידור” לא הוטבע עד 1949 על ידי אלפרד ווינסלו ג’ונס. קרן הגידור הראשונה הוקמה ב-1949 על ידי אלפרד ווינסלו ג’ונס שיצר אותה כדי להתגונן מפני סיכוני שוק. קרן הגידור המפורסמת ביותר היא ככל הנראה קרן Bridgewater Associates בסך 2 מיליארד דולר שהוקמה על ידי ריי דליו כדי להשקיע במניות ובנכסים אחרים כמו נדל”ן וסחורות.

תנו למקצוענים לעזור לכם

קרן גידור היא קרן השקעות הנוטלת פוזיציות ארוכות טווח בניירות ערך, כגון מניות או אג”ח, במטרה להשיג תשואה חיובית על ההשקעה. קרנות גידור עשויות להיות קרנות הון פרטיות או עתידיות מנוהלות או שילוב של השניים. הם מכונה לפעמים השקעות אלטרנטיביות, וקושרו באופן היסטורי עם רמות סיכון גבוהות. בשנים האחרונות קרנות גידור הפכו פופולריות יותר בקרב משקיעים מוסדיים כמו קרנות פנסיה והקדשים לאוניברסיטאות בנוסף לאנשים עשירים. מכירת ביטקוין זוהי דרך נוספת ומעולה להרוויח כסף.

מידע כללי עסקים