ציפוי אמבטיה – תתחדשו!

ציפוי אמבטיה – תתחדשו!

אנחנו יודעים בדיוק מה אתם מרגישים. אתם חולמים על המקלחת של סוף היום כבר מהרגע שהשעון מראה לכם שאתם צריכים ללכת הביתה. ויש לכך סיבה. זה לא סוד שחדר האמבטיה הוא החדר הכי שימושי בבית. אנחנו מבלים בו בתחילת היום, אם אנחנו בבית באמצע היום אז גם במהלך היום וכאשר אנחנו כמובן בערב בבית לפני שאנחנו הולכים לישון. המשמעות היא שלאמבטיה עצמה יש כל כך הרבה שימוש, וזה רק טבעי שהיא תפתח בלאי, סדקים, או פשוט תתיישן. ולכן ציפוי אמבטיה הוא פתרון איכותי לחדש אותה ולהעניק לעצמכם שוב את חדר האמבטיה שאתם כה אוהבים. וזהו תהליך פשוט שלא מצריך מכם יותר מדי לוגיסטיקה.

מה זה ציפוי אמבטיה ולמה צריך את זה?

ציפוי אמבטיה הוא תהליך המחדש את פני השטח של האמבטיה שכבר חווה בלאי טבעי. התהליך מאפשר להחזיר את היופי והברק של האמבטיה ולהעניק לה כך מראה חדש ומרענן. התהליך כולל ניקוי יסודי של משטח האמבטיה, תיקון הנזקים, הכנת המשטח לחידוש ולציפוי ובסוף מריחה של חומר הציפוי לאמבטיה.

ציפוי האמבטיה מחדש את כל חדר האמבטיה ומביא לחיוניות הגבוהה והמרעננת של האמבטיה שלכם. כאשר אתם נכנסים הביתה מסוף יום עמוס, הדבר הראשון שאתם רוצים זה לגשת אל חדר האמבטיה ולהוריד מעליכם את עומס היום. עם צביעת אמבטיות חדשנית וציפוי, תוכלו ליהנות שוב מחדר האמבטיה שלכם ולקבל אמבטיה חדשה ובטיחותית.

ציפוי אמבטיה – יתרונות

ציפוי אמבטיה הוא משמעותית זול יותר מהחלפת אמבטיה ישנה או פגומה לחלוטין. אתם יכולים כך לחסוך בעלות של אמבטיה חדשה וכמובן גם בהתקנה, שיש לה עלות נפרדת.

ציפוי האמבטיה אורך לא יותר ממספר שעות ועד ליום אחד. התהליך תלוי כמובן בחומר בו משתמשים. התהליך יותר מהיר משמעותית מהחלפת אמבטיה מלאה. אם אתם בוחרים להחליף את האמבטיה, דעו כי זה עלול לקחת לכם כמה ימים ואף שבועות שלמים.

החומרים לציפוי זמינים במגוון של גימורים וצבעים ומציעים למחליטים גמישות עיצובית נהדרת שתתאים לאמבטיה בכלל, ולעיצוב. אמבטיה שעוברת ציפוי נכון ומקצועי תחזיק מעמד בין 15 ל20 שנים עם הטיפול הנכון, והתחזוקה הנכונה.

יש לכם על מי לסמוך

ציפוי אמבטיה היא שיטה חסכונית ואפקטיבית לחידוש חדר האמבטיה שלכם בכלל, והאמבטיה בפרט. היא מציעה שילוב נהדר של עמידות, יתרונות ברמה הכלכלית וכמובן גם מהירות.

זה נכון שכיום יש לא מעט דרכים לעשות את התהליכים הללו ללא צורך לשכור אנשי מקצוע. יחד עם זאת, לא מדובר באמת בתהליך שתרצו לעשות לבדכם. כאשר אתם שוכרים אנשי מקצוע לסיטואציה הזאת אתם למעשה קובעים רף איכות אחר ממה שמלכתחילה היה לכם אם הייתם מבצעים את הציפוי לבד.

על מנת שבאמת האמבטיה שלכם תהיה מחודשת ברמה הגבוהה ביותר, שכרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר שיעשו זאת. וכך תהיו רגועים ובטוחים שיש לכם על מי לסמוך.

חברת תותי אמבטיות היא מהמובילות בתחום האמבטיות בישראל ומאחוריה רזומה של לקוחות מרוצים, וותק, ניסיון והכי חשוב מקצועיות ברמה גבוהה, לצד שירות איכותי מכיל וסבלני. השאירו פרטים כבר עכשיו ותוכלו לקבל את הפרטים המלאים על ציפוי אמבטיה תוך התאמה אישית, מענה מכבד, והתחלת תהליך שבסופו האמבטיה שלכם פשוט תהיה הגשמת חלום.

עצת מומחה