צימרים בגליל העליון – טיפים לבחירה, ותכנון חופשה נפלאה!

צימרים בגליל העליון – טיפים לבחירה, ותכנון חופשה נפלאה!

הגליל העליון נחשב לאחד מהאזורים היפים ביותר בארץ ישראל, בעוד שבאזור זה תוכלו למצוא הרים גבוהים במיוחד, עמקים צרים, פסגות מקסימות מהן תצפיות מרהיבות, תוך מגוון רחב של אטרקציות, מסלולי טיול ואופציות לבילוי.

אל הגליל העליון מגיעים בכל שנה בעיקר בחודשי הקיץ והאביב עשרות נופשים ומטיילים, בעוד שבין המושבים באזור, בין הקיבוצים והערים הקסומות: ישנם לא מעט בתי הארחה, מלונות, צימרים ווילות פרטיות להשכרה.

כיצד בוחרים צימר בגליל העליון?

בשל ריבוי מקומות הלינה והיצע גדול של חדרי אירוח, רבים מוצאים עצמם מתלבטים במה לבחור, תוך שהם שואלים עצמם האם כדאי לבחור בשהייה בבית מלון? בצימר מפנק? בבית הארחה/אכסניה? או אולי שכדאי בכלל להגיע אל חניון לילה מסודר ולישון בטבע?

כדי לבחור נכון, חשוב להבין מה סוג החופשה שתרצו לצאת אליה: האם תרצו לבחור בחופשת בטן גב מפנקת? בחופשה משפחתיות בטבע? או שאולי מדובר בקבוצת חברים שרוצה לשכור וילה בצפון למסיבת רווקים או לכל מטרה אחרת? בכל מקרה, תמיד ניתן לבצע בחירה נכונה באתרים ייעודיים המציעים ומשווים מחירים בין  מגוון צימרים בגליל העליון.

כיצד מתכנים חופשה בגליל העליון?

כדי לתכנן את החופשה בצורה טובה, מומלץ לקורא קצת אודות הגליל העליון ואודות מסלולי טיול מומלצים, אטרקציות המתאימות לקבוצת נופשים, אתרים שכדאי לפקוד, מסעדות טובות ושאר בילויים שיש באזור.

Pixabay

בבחירת צימר שימו לב כי אתם בוחרים צימר שקט ומבודד יחסית, אך גם כזה שממנו ניתן להגיע בקלות לכל מקום. כדי לבחור מקום פסטורלי בחרו וילות בנוף כנרת ובכך תוכלו לשהות במקום לינה מושלם!

בנוסף מומלץ לשכור רכב גדול לטיול בעיקר אם אתם יוצאים איליו עם קבוצת אנשים, תוך שרכב גדול יאפשר אחסון תיקים בצורה נוחה, כמו גם נסיעה בשטח בעת הצורך והגעה נוחה יותר לאזור המרוחק יחסית מהמרכז.

בזמן שאתם בוחרים צימרים בגליל העליון,  נסו לבחור צימר שמתאים למספר הנופשים כמו גם שיש לקבל המלצות על צימר איכותי. נסו לחפש חוות דעת מגולשים ברשת אודות מקומות לינה טובים, תוך חיפוש מבצעים וחדרי אירוח אטרקטיביים. בכך תוכלו לצאת אל חופשה כיפית ונפלאה!

תיירות ונופש