ציוד שצריך לקחת כאשר יוצאים לקמפינג

ציוד שצריך לקחת כאשר יוצאים לקמפינג

עונת הטיולים בטבע התחילה והגיע הזמן להצטייד בכל מה שחסר לכם לשהות תחת כיפת השמים בנוחות ובלי פשרות. כשמחפשים ציוד לקמפינג צריך לזכור שכל מה שאנחנו זוכרים מילדותנו השתדרג היום מאוד ולכן לכל ציוד ומתקן אנחנו יכולים למצוא גרסאות משוכללות ומתוחכמות יותר ואפילו מתוצרת איכותית יותר כי אפילו טכנולוגיות הייצור השתפרו. עם זאת, עשו לכם רשימה לפי התקציב שלכם וקנו מה שאתם צריכים קודם, ורק אחר כך התפנקו בשאר הפינוקים שמוצאים היום בחנות גז נוניש המספקת ציוד מחנאות. תתפלאו לראות לאיזה רמה של נוחות תוכלו לזכות כשאתם יוצאים לקמפינג היום.

איזה ציוד לקמפינג חשוב לקנות?

  • הבסיס לכל קמפינג הוא אוהל או הצללה כלשהי. בארץ חמה כמו שלנו אי אפשר לטייל בחוץ מבלי לדאוג לפינה מוצלת שאפשר גם להרים את השוליים של האוהל כדי לאוורר. זה חיוני במיוחד כאשר ילדים שזקוקים לכם וגם למבוגרים שרוצים לנוח מהחום. זה יכול לבוא בשלל תצורות וזה מתאים לכל תקציב.
  • מזרן או שק שינה שמותאמים לקמפינג הם מאסט. אתם יכולים להבי מצעים מהבית אם אתם מעדיפים לישון על מזרן, אבל עדיך שהוא יהיה מותאם לשטח ויוכל לעמוד בכל התלאות והגלגולים, מחומר אלסטי אבל גם יציב ותומך בגוף. אין סיבה לישון על אדמה קשה בגלל הרצון להתחבר לטבע.
  • ציוד בישול לקמפינג נע מכירות משוכללות ועד גזיות. יש כמובן גם גריל, טאבון על גז ומעשנות והכל תלוי בתקציב שלכם ועד כמה אתם כבר מאובזרים ומצוידים בכירים בסיסיות. נוח לעבוד היום עם כירים גז מעוצבות בגודל שמתאים לכם ולצרכים שלכם ואל תוותרו על פינוקים כמו טאבון נייד לפיתות ולפיצות שאפשר להביא, אם אתם כבר מצוידים בכל הציוד הבסיסי ורוצים לשדרג את הקמפינג.
  • צידניות הן תמיד נדרשות ולא רק כדי לשמור על הקור כי אם לבודד ת המזון מכל מיני בעלי חיים שנמשכים לפינת המטבח שלכם. חשוב לקנות צידנית איכותית וקשיחה שיכולה לעמוד בטלטולי הדרך וקל לתחזק ולנקות אותה.
  • כיסאות מתקפלים הם ציוד נוח שקל להביא ואין סיבה להתפשר על הנוחות הזאת, כשרוצים להביט בשקיעה בישיבה נוחה על חוף הים.
צרכנות