ציוד משרדי חובה בכל בית עסק

ציוד משרדי חובה בכל בית עסק

לאחר הקמת עסק חדש עליכם לרכוש ציוד שכל עסק חייב, ואחת לתקופה עליכם לחדש את מלאי הציוד המשרדי. את הציוד המשרדי כדאי לרכוש בקנייה מרוכזת מספק איכותי ומוביל, ניתן לקבל ייעוץ מקצועי מהחברה כדי להכין רשימת ציוד חובה לבית העסק, בהתאם למאפייניו הייחודיים וצורת העבודה. בכל עסק ניתן למצוא ציוד רב לעבודה המשרדית השוטפת, למשל מוצרי נייר בסיסיים כגון מלאי גדול של נייר צילום להדפסות, יומנים מהודרים ונוחים, כלי כתיבה, מדפסות, קלסרים איכותיים לתיוק מסמכים ועוד.

רשימה בסיסית של ציוד משרדי

לכל עסק יש צרכים מעט שונים מבחינת הציוד המשרדי, אך יש ציוד בסיסי שחובה על כל בית עסק להחזיק במלאי לצורך העבודה השוטפת במשרד. רשימת הציוד כוללת בין השאר את הפריטים הבאים:

  • מוצרי נייר – בכל משרד חשוב להחזיק מלאי גדול של ניירות צילום, עדיף להזמין נייר איכותי במשקל 80 גרם ובגודל הסטנדרטי 4A, וחשוב להזמין גם חוצצים לקלסרים, פתקיות ממו עם אפשרות להדבקת הנייר על מסך המחשב או על השולחן, חוברות ומחברות לרישום ידני ולכתיבת מטלות ורישומים שונים, יומני שנה איכותיים ומוצרי נייר נוספים.

    צילום: Pixabay
  • כלי כתיבה – אמנם רוב העבודה כיום מבוססת על מחשבים ותוכנות שונות, אך בכל משרד חשוב להחזיק גם כלי כתיבה כמו עטים, עפרונות, טושים רגילים ומחיקים, מרקרים להדגשה בגוונים שונים, מחדד, מחק ואין לשכוח טיפקס כדי לתקן טעויות.
  • מדפסת – רשימת הציוד המשרדי כוללת גם מדפסות, את המדפסת אפשר לרכוש מהספק שלכם לציוד משרדי, יש מבחר דגמים, לרבות מדפסות דיו, לייזר, שחור לבן, צבע, משולבות וכדומה. בעת רכישת המדפסת חשוב לשים לב לעלות הדיו או הטונר, וכדאי לברר מראש מי מציע אחריות על המדפסת ולכמה זמן.
  • מוצרים חשובים נוספים – מעבר לציוד הכתיבה ולמוצרי הנייר מומלץ להזמין גם מספר קלסרים איכותיים, הקלסרים משמשים לתיוק מסמכים ובאמצעותם ניתן לשמור על סדר וארגון. כמו כן, חשוב להזמין שדכנים עמידים ואיכותיים, נעצים, תיקיות חצי שקופות, נייר דבק, לוח כתיבה מחיק או לוח שעם, מגשי אחסון של 3-5 קומות מפלסטיק או ממתכת, סרגלים, מספרי פלדה ועוד.
  • ציוד היקפי – מומלץ לכלול בהזמנה גם ציוד היקפי למחשב בהתאם לצורך, למשל עכבר אלחוטי או רגיל, מקלדת ארגונומית, משטחי עבודה ארגונומיים לשמירה על בריאות העובדים, רמקולים, סט הכולל מיקרופון ואוזניות ועוד.

בהתאם לצורך ולשיטת העבודה במשרד יש להוסיף לרשימת ציוד החובה למשרד פריטים נוספים, למשל ציוד מקצועי לעבודה במשרד אדריכלים, מחשבונים, סוללות ועוד.

ממי להזמין?

ציוד משרדי כדאי להזמין רק מחברה מוכרת המתמחה בשיווק והפצת מגוון רחב של כלי כתיבה, מוצרי נייר, מיכון משרדי, טונרים, מדפסות, תיקים, ציוד היקפי, מחשבים וכדומה. אפשר להכין רשימה גדולה ולרכוש בפעם אחת את הציוד הנדרש לעבודה השוטפת, ואחת לתקופה מחדשים את המלאי ודואגים לציוד איכותי המבטיח עבודה נוחה ויעילה יותר.

 

צרכנות