פרסום ראשון: חוות יאיר ונופי נחמיה עברו שלב הסדרה ראשון

פרסום ראשון: חוות יאיר ונופי נחמיה עברו שלב הסדרה ראשון

לאחר שנים של עבודה של המועצה האזורית שומרון עברו הישובים הצעירים חוות יאיר ונופי נחמיה שלב ראשון להסדרה. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מאוהל המחאה של הישובים הצעירים: “ההישג היום איננו שלם ללא שאר 47 הישובים ביו”ש. ההתיישבות הצעירה הופקרה דורשים הסדרה”

הישג למועצה אזורית שומרון הבוקר במועצת התכנון העליונה, הישובים הצעירים חוות יאיר ונופי נחמיה, בדרך להסדרה, עברו שלב אישור ראשון ואושרו להפקדה. הישובים שבי שומרון, טל מנשה, איתמר ורחלים יוכפלו לאחר שנים של הקפאה, חגיגות בישובים.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אומר מאוהל המחאה של הישובים הצעירים הדורשים הסדרה: “זהו הישג היסטורי, עבודה מאומצת של שנים ארוכות, מגיעה היום לנקודת מפנה חשובה, חשוב גם ברגע המשמח הזה להדגיש כי אנחנו נמצאים במאהל המחאה יחד עם האנשים הנפלאים מההתיישבות הצעירה ושובתים איתם רעב בירושלים. ההישג לא שלם ללא הסדרת כל 49 הישובים ביהודה ושומרון. אנחנו דורשים הסדרה עכשיו. זה בידיים של ראש הממשלה. בהחלטה אחת בישיבת הממשלה ראש הממשלה יכול לאשר את ההתיישבות הצעירה כולה ולאפשר ל 18,000 ילדים חימום בחורף מים וחשמל . ההתקדמות הזו מוכיחה כי ראש הממשלה יכול להביא את הישג הסדרת כל ההתיישבות הצעירה. הכפלת הישובים שבי שומרון איתמר רחלים וטל מנשה הן הישג גדול. שהם פרי מאבקים גדולים, הגיע הזמן שההתיישבות תקבל את מה שמגיע לה בלי מאבקים”.

דגן הוסיף ואמר: “במשך שנים אנחנו פועלים גם בזירה המדינית והפוליטית כדי לקדם את ההתיישבות ולהכשיר את הישובים, כשצריך להגיד תודה אומרים תודה, כרגע צריך להגיד תודה לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשר הבטחון בני גנץ, לצוות המקצועי בראשות מהנדס המועצה יהודה אלקלעי, לאמנה ולזמביש מזכ”ל אמנה, וכמובן לוועדי הישובים שעובדים יד ביד איתנו במשך שנים על תכנון והתקדמות”

הבוקר אושרו במועצת התכנון העליונה 991 יחידות דיור במועצה אזורית שומרון, בתוכם הישובים הצעירים חוות יאיר עברו שלב ראשון של הסדרה: 96 יחידות דיור, נופי נחמיה 164 יחידות דיור שלב ראשון של הסדרה, הישוב שבי שומרון יוכפל ואושרו בו לתוקף 152 יח”ד, הישוב איתמר יוכפל ואושרו בו לתוקף 120 יח”ד, הישוב טל מנשה יוכפל ואושרו בו להפקדה (שלב ראשון של אישורים) 107 יח”ד, הישוב רחלים יוכפל ואושרו בו להפקדה 94 יח”ד, וכן אושרו 250 דונם לתעשייה באזור תעשייה ברקן בו משוועים תעשיינים לשטחים בשל ביקוש גבוה.

המפעל הציוני חדשות שומרון נדל''ן