פעילי יו”ש לחברי הכנסת של הבית היהודי:”אתם מגלים אוזלת יד בנושא ההתיישבות”

פעילי יו”ש לחברי הכנסת של הבית היהודי:”אתם מגלים אוזלת יד בנושא ההתיישבות”

חברי פורום יו”ש של הבית היהודי-איחוד לאומי התכנסו אמש בכנסת ישראל למפגש עם השר אריאל וחברי הכנסת של המפלגה.נציגי יו”ש טענו כי חברי הכנסת אינם עושים מספיק על מנת למנוע את ההקפאה ולסייע להתיישבות.

מפגש סוער נערך אמש בכנסת ישראל במסגרת כנס שארגנו נציגי הבית היהודי ומפלגת האיחוד הלאומי תקומה בכנסת ישראל בנושא ההתיישבות. הפעילים מחו על מה שהם כינו ”אוזלת היד” של חברי הכנסת הן בנוגע להקפאה המתמשכת בשטח הן בנוגע לאי קיום המלצות ועדת לוי והן על מנת לתת מענה לסוגיות המשפטיות בבנימין והשומרון.

הנציגים דרשו מחברי הכנסת  להתעקש על הפסקת ההקפאה ולדאוג לאכלוס הבתים בחברון.בכינסו השתתפו השר אורי אריאל, סגן השר בן דהאן וחברי הכנסת סלומינסקי, מועלם רפאלי, יוגב וסמוטריץ.

פורום יו''ש במפגש בכנסת .צילום כתב מקומונט שומרון ובנימין
פורום יו”ש במפגש בכנסת .צילום כתב מקומונט שומרון ובנימין

יו”ר ועדת חוקה ח”כ ניסן סלומינסקי אמר כי:”יש גבול לכמה שאפשר לאיים על הממשלה וכי השינוי יכול להתבצע רק ע”י עשייה התיישבותית משמעותית בשטח”.

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהאן סקר את הנושאים שתחת טיפולו במשרד הביטחון הודה כי המציאות בה הוא צריך לעבוד מול השר יעלון אינה קלה אך חיזק את הפעילים ואמר כי הוא גאה בכך שלאחרונה צוינו 40 שנות התיישבות בהם צמחנו מאפס יהודים ל- 400,000.

חדשות שומרון