עשה זאת בעצמך: המדריך המקיף לשדרוג מטבח בתקציב מינימלי

עשה זאת בעצמך: המדריך המקיף לשדרוג מטבח בתקציב מינימלי

אם אתם רוכשים בית חדש או אם אתם רוצים לשדרג את הבית הקיים זו בהחלט יכולה להיות משימה לא פשוטה. שבירת קירות, צביעת הקירות, הוספת רהיטים או תכנון מחודש יכולים להיות מטרד לא קטן אבל לפעמים לא צריך לעבוד קשה כדי לקבל מקסימום תוצאות. אחד החדרים החשובים ביותר בכל בית הוא כמובן המטבח ובעזרת תקציב נמוך תוכלו להפוך את המטבח שלכם לאטרקטיבי יותר ויוקרתי יותר. דלתות של רב בריח יעזרו לכם להכניס צבע ואור למטבח שלכם, מדובר בדרך קלה ופשוטה שאינה מצריכה תכנון מיוחד או שבירת קרן חסכון, עבודה מינימאלית הן מבחינת התקציב והן מבחינת הזמנים ויש לכם מטבח חדש ומחודש.

דלתות של רב בריח – עשה זאת בעצמך

אנשים לפעמים לא מודעים בכלל לעוצמה והחשיבות שיש לדתות הפנים בבית ולפעמים שינוי קטן בצבע או בעיצוב של הדלתות יכול להפוך את ביתכם למקום אחר לחלוטין. דלתות של רב בריח הן לא רק דלתות חזקות ומבודדות מפני רעש אלא מדובר גם בדלתות דקורטיביות שמוסיפות יוקרתיות ופאר לכל בית. בית חדש או בית קיים זקוקים תמיד לשינויים מרעננים, לא משנה אם עדיין לא נכנסתם לבית או שאתם מתגוררים בבית כבר תקופה ארוכה- תמיד טוב לחשוב מחוץ לקופסא ולשנות את המראה של ביתכם.

תחושת הסיפוק שתרגישו אחרי שתחליפו את הדלתות בבית היא תחושה נהדרת, בעזרת מחשבה יצירתית ומקורית תוכלו לעשות זאת בעצמכם ולהפוך את ביתכם למעוצב יותר ויפה יותר. האורחים, השכנים, החברים ובני המשפחה שיבואו לבקר אתכם לא יפסיקו להתפעל מהבית החדש שסידרתם לעצמכם, אתם תוכלו להתגאות בפניהם שהכול בזכות הדלתות החדשות והמעוצבות שלכם.

מטבח צילום עמיעד טאוב
מטבח צילום עמיעד טאוב

דלתות מעוצבות בכל הגדלים ובכל הצבעים

דלתות זו בחירה לא קלה, המגוון והמבחר גדולים מאוד ובהחלט אפשר לומר שמרוב האופציות העומדות בפניכם אפשר ללכת לאיבוד. ההחלטה על העיצוב שאתם רוצים להכניס לביתכם צריכה להיות מגובשת טרם הבחירה שכן הצבעים והגדלים אמורים להיות לפי בחירתכם כבר טרם ההיחשפות לכל המגוון שמוצע לכם. אם בעבר דלתות היה נהוג לבחור רק בצבעים כמו שחור, לבן או אפור הרי שהיום בחירת הצבעים כוללת גם צבעים אחרים ויותר אנשים כיום מרשים לעצמם להכניס צבעים צבעוניים לתוך הבתים שלהם.

הרבה אנשים מורידים בהשפעה ובחשיבות שיש לדלתות על העיצוב של הבית אבל אם חושבים על זה לעומק הרי שהקירות הם כמעט בכל הבתים לבנים ולכן הדלתות הן אלו ששוברות למעשה את הלבן ומכניסים צבע אחר לביתכם. גם מבחינת הגדלים אפשר לשחק עם הבחירה ודלתות גבוהות יותר מכניסות מראה אחר לעומת דלתות נמוכות וסטנדרדיות יותר. לכל עיצוב ולכל צבע יש את היתרונות שלו, עליכם לבחור רק את מה שמתאים לכם ולהפוך את ביתכם למעוצב יותר ומקורי יותר.

 

צרכנות