ערבי ביצע עבירות מין בקטינות ברשת – כך הוא פעל

ערבי ביצע עבירות מין בקטינות ברשת – כך הוא פעל

בית המשפט המחוזי מרכז גזר אתמול (שלישי) על מגד קראקרה, בן 27 מעראבה, שנתיים מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי למתלוננות בסך כולל של כ29 אלף ש”ח, בגין עבירות מין שביצע בקטינות באפליקציית טיקטוק ו-וואטסאפ.

זאת, בהתאם להודאתו בהסדר טיעון בעבירות של הצגת מידע כוזב, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 14 שנים אף בהסכמה, סחיטה באיומים, הטרדה באמצעות מתקן בזק, הטרדה מינית, קבלת דבר במרמה והחזקת חומר תועבה ובו דמותו של קטין.

מכתב האישום המתוקן המונה שישה אישומים, עולה כי קראקרה יצר לעצמו זהויות בדויות של נערות בגילאי 9-12 בתקופה שבין דצמבר 2021 לפברואר 2022. קראקרה החזיק בסלולארי שלו 75 תמונות ו-93 סרטונים של חומרי תועבה בהם דמויות של קטינים וקטינות בגילאי 6-14.

באמצעות הזהויות הפיקטיביות, התכתב עם הקטינות באפליקציות טיקטוק ו-וואטסאפ, ובחלק מהמקרים שלח להן תמונות וסרטונים של הנערה שגילם כדי לקבל את הסכמתן להצטלם ולשלוח לו תמונות או סרטונים אינטימיים.

לאחר שהקטינות נעתרו ושלחו לו תמונות וסרטונים שלהן, איים עליהן קראקרה כי אם לא ישלחו לו תמונות וסרטונים אינטימיים נוספים, הוא יפרסם את אלו שכבר נשלחו אליו. באחד המקרים איים על קטינה כי אם לא תשלח תוכן דומה נוסף, יפרסם את הסרטונים שלה וידאג לבייש אותה בפני משפחתה ובעיר מגוריה.

השופטת מרב גרינברג: “מסכת מעשים מתוכננת, איתר במכוון קטינות”

השופטת מרב גרינברג, שנתנה את גזר הדין, ציינה בו כי: “אין מדובר במעידה חד פעמית אלא במסכת מעשים מתוכננת, שביצע במשך תקופה של חודשיים ימים.  הנאשם איתר במכוון קטינות-ילדות, פעל מולן בתחכום, הפעיל לחצים, ותמרן את קורבנותיו לבצע את זמנו תוך ניצולן לסיפוק יצריו המיניים הסוטים… מעשיו מכוערים וקשים ומשלבים מעשים מיניים בקטינות ורכיבי אלימות וכוחנות”.

עוד ציינה גרינברג: “אין מדובר במעשים ספונטניים שמשכם קצר אלא במעשים מתוכננים היטב, כלפי מספר קטינות, במהלכם מנהל עם הקטינות שיח ממושך ומנסה לרכוש את אמונן. דפוס הפעולה שבו נוקט מחושב ומשלב התנהלות אלימה, תחילתו בהתחזות ובקשות מהקטינות והמשכות בדרישות, סחיטה ואיומים…”.

כתבה ראשית