עמותת “לב בנימין” למען חיילי צה”ל

עמותת “לב בנימין” למען חיילי צה”ל

בצל האירועים הביטחוניים, העניקו ילדי עמותת “לב בנימין” ביישוב עפרה חבילות שי מעשה ידיהם לחיילי צה”ל המשרתים ביישוב, והדגישו את הוקרת התודה על פעילותם האינסופית לשמירה על ביטחונם של תושבי המקום.

תושבי בנימין כבר התרגלו למרקם חיים עדין, מאתגר וכמעט בלתי אפשרי. בצל המציאות הביטחונית הקשה הפוקדת את חבל בנימין, בעמותת “לב בנימין” מנסים לשמור על שגרה. השגרה הזאת, בין היתר, כוללת גם הכרת תודה לכוחות הביטחון העושים יום ולילה למען תושבי המקום. בשבוע שעבר קרמה הוקרת התודה של תושבי המקום עור וגידים, כאשר ילדי העמותה והצוות צעדו יחדיו לבסיס הצבאי בעפרה ופינקו את החיילים בעוגיות ביתיות ומכתבי תודה ועידוד. בעמותה הדגישו את הוקרת התודה על ההקרבה של חיילי צה”ל ואנשי כוחות הבטחון, על מנת לאפשר לתושבי היישוב לחיות חיי שגרה שקטים.

חיילים ובני נוער מתנדבים.צילום באדיבות שלומית ליפשיץ
חיילים ובני נוער מתנדבים.צילום באדיבות שלומית ליפשיץ

הילדים התרגשו מאוד מההכנות ובעיקר מעצם המפגש עם החיילים, שהתרגשו אף הם: נוצרו שיחות חבריות בין החיילים לילדים. החיילים הדגישו כי ישמחו לשיתופי פעולה נוספים עם הילדים וציינו כי יפנו למפקדיהם בעניין.

עמותת “לב בנימין” הוקמה בשנת 1998, במטרה לתת מענה למצוקות של ילדים בעלי צרכים מיוחדים ולמשפחותיהם. העמותה מאגדת כ- 200 ילדים הסובלים מפגיעות, נכויות התפתחותיות או ממחלות כרוניות ותורשתיות שונות. אין ביכולתם של ילדי העמותה להשתלב בתכניות החברתיות והחינוכיות לבני גילם הקיימות ביישובים. “לב בנימין” הינה הגורם היחידי באזור בנימין המספק פעילויות ייחודיות עבור הילדים, ומספקת פעילויות ייחודיות עבור הילדים, המהוות נקודות אור חשובות בשגרת חייהם.

חדשות בנימין