עלייה במספר הסטודנטיות מיהודה ושומרון במכללת תלפיות לחינוך

עלייה במספר הסטודנטיות מיהודה ושומרון במכללת תלפיות לחינוך

בימים אלו נפתחת ההרשמה ללימודי חינוך במכללת תלפיות בחולון ובשנים האחרונות ניכרת עלייה מתמדת במספר הסטודנטיות, תושבות יהודה ושומרון שנרשמו ללימודי חינוך במכללה.

לצד הנתונים המעידים על עלייה משמעותית במספר הסטודנטיות שהינן תושבות יהודה ושומרון ונרשמו ללימודי חינוך במכללת תלפיות. מהסקר פנימי שערכה לאחרונה המכללה האקדמית לחינוך תלפיות חולון עולה כי שלוש הסיבות העיקריות לבחור במכללת תלפיות לחינוך בחולון הינם  הנגישות הגבוהה (המכללה נגישה לכל חלקי הארץ וממוקמת במרחק הליכה מתחנת הרכבת “יוספטל” בחולון) המגוון האקדמי (במכללה ניתן ללמוד את כל  מסלולי הלימודים המכשירים מורות וגננות) והגדלת הסיכויים לקבלה למקום עבודה כאשר מגיעים עם תואר ראשון ממכללת תלפיות.

סטודנטיות במכללת תלפיות צילום באדיבות מכללת תלפיות
סטודנטיות במכללת תלפיות צילום באדיבות מכללת תלפיות

טליה אגאג’ני מאבני חפץ היא דור שני לאנשי חינוך בוגרי מכללת תלפיות ואמה הינה בוגרת המכללה המשמשת כיועצת חינוכית במשרד החינוך.אגאג’ני הסבירה כי ההחלטה ללמוד דווקא במכללת תלפיות נבעה בשל: “היתרון הגדול במכללה היא המקצועיות שבאה לידי ביטוי עם יישום בשטח של החומר התיאורטי הנלמד”.

רחלי שוורץ מקדומים הלומדת במסלול לאמנות מספרת שהתלבטה רבות מה והיכן ללמוד אך בסוף בחרה במכללת תלפיות כי:”במכללה ידעו לזהות את הצדדים החזקים בי ולטפח אותם”.

ואילו מאירה חובב מהיישוב נווה צוף סיפרה כי מה שהכריע את הכף מבחינתה הייתה העובדה שבמכללת תלפיות אפשרו לה לשלב חינוך מיוחד עם הוראת מתמטיקה ובעיקר בשל מה שהיא מכנה היחס האישי:”הרגשתי שאני חשובה למרצים”.

יצוין כי מכללת תלפיות זכתה בחודש הקודם לפרס ירושלים לחינוך אותו העניק לראשי המכללה שר החינוך נפתלי בנט. בדברי ההסבר לקבלת הפרס כתבו השופטים כי המכללה זכתה בו: ”על חזונם הפדגוגי ועל המאמץ פורץ הדרך לחבר בין קהילות בישראל ובעולם, תוך הנגשת האקדמיה בתחום החינוך וההוראה לאוכלוסיות מגוונות שלא היו מעורבות בכך בעבר”.

מר בנימין בהגון ראש המכללה מסר כי:”נתוני ההרשמה למכללה מעידים כי הגישה הפלורליסטית הנוהגת בה לצד ההשקעה הפרטנית בכל סטודנטית נותנים את אותותיהם. אנו נמשיך להשקיע בפיתוח צוות המרצים ומתן יחס פרטני לכל סטודנטית  כי ”האדם הוא המטרה וההוראה היא הדרך”.

ביום שני, י”ח באדר ב’ (28.3.16)  בין השעות 14:00-09:00 יתקיים יום פתוח בקמפוס המכללה. המתעניינות שירשמו ללימודים ביום הפתוח יזכו לפטור מדמי ההרשמה.

הרשמה ותאום מראש ליום זה:

ליטל 052-4295428 באמצעות שליחת מסרון או במייל: Talpiot323@gmail.com

צרכנות