ח”כ איילת נחמיאס ורבין בגוש עציון: “אסור למדינת ישראל לוותר על גוש עציון”

ח”כ איילת נחמיאס ורבין בגוש עציון: “אסור למדינת ישראל לוותר על גוש עציון”

ח”כ ורבין וח”כ מועלם ערכו סיור חיזוק ברחבי גוש עציון. בין השאר, נפגשו עם ראש המועצה, דוידי פרל, עם ראשי הצבא באזור, ביקרו באולפנת “נווה חנה” וסיימו בצומת הגוש ב’פינה החמה’- שם ראו את מאות משלוחי המנות שהכינו ילדי הגוש עבור החיילים בגזרה. 

 ח”כ איילת נחמיאס ורבין (העבודה) : יחד עם חברתי ח”כ שולי מועלם רפאלי סיירתי היום ביישובי גוש עציון. היישובים, ובעיקר צומת” הגוש הפכו בחודשים האחרונים למופת של גבורה. התושבים האמיצים מתמודדים עם טרור יומיומי ובאתי אליהם בכדי לחזק אותם ולהבהיר להם שהתמיכה בהם חוצה מפלגות ועמדות פוליטיות. כחברת מפלגת העבודה אני מאמינה כי בכל הסדר עתידי, אסור למדינת ישראל לוותר על גוש עציון, שכן ויתור עליו איננו רק ויתור על חלק מולדת חשוב, כי אם ויתור על יישובים “שמהווים היום את חגורת ההגנה על ירושלים.

חברות הכנסת ורבין ומועלם צילום דוברות מועצה אזורית גוש עציון
חברות הכנסת ורבין ומועלם צילום דוברות מועצה אזורית גוש עציון

ח”כ שולי מועלם רפאלי יו”ר סיעת הבית היהודי:“הזמנתי את חברתי ח”כ איילת נחמיאס ורבין מהמחנה הציוני לסיור בגוש עציון. נכון, יש לנו עמדות מנוגדות בכל הקשור לפתרון הסכסוך עם הערבים. עמדתי בעניין ברורה – יש להחיל ריבנות ישראלית ביהודה ושומרון ולהתחיל בגוש עציון. אבל עדיין ימין ושמאל הם חלק מגוף אחד ומעם אחד. יש לשמור על ערוצי תקשורת פתוחים , מכבדים ושאינם גולשים למפריד אלא פועלים לחבר. בסיור נפגשנו עם תלמידות אולפנת “נווה חנה” ועם חניכי המכינה הקדם צבאית “ידידיה” לשיחות על פוליטיקה של שיתופי פעולה מתוך מחלוקת , על נשים  במרחב הציבורי ועל גבולות חופש הביטוי .סיימנו את היום בפגישה עם חברתי רותי גיליס בפינה החמה בין מאות משלוחי מנות שהוכנו על ידי תלמידי בתי הספר לחיילים המשרתים בגזרה. תודה רבה לראש המועצה האזורית  גוש עציון דוידי פרל , לראש המועצה המקומית אפרת ולגד כהנא מנהל עמותת התיירות בגוש עציון על ארגון של סיור משמעותי .”

 

 

חדשות גוש עציון והר חברון