עושים פעילות ספורטיבית באופן קבוע? תשקלו מדרסים 

עושים פעילות ספורטיבית באופן קבוע? תשקלו מדרסים 

ספורט היא פעילות נהדרת, אין בכך כל ספק. היתרונות של פעילויות ספורט רבים מספור, החל מיתרונות גופניים של חיזוק השרירים, חיזוק הכושר הגופני, סיבולת לב ריאה, גמישות ועוד ועד ליתרונות נפשיים, ספורט מגביר את האנרגיות הטובות שלנו, את המרץ, האופטימיות ומצב הרוח הטוב. 

אולם עם כל הטוב הזה חשוב לשים לב כי אנשים הפעילים מבחינה ספורטיבית מגבירים את הסיכון שלהם לפגיעות מסוגים שונים, אם אלה תאונות ספורט, אם זו שחיקה של מפרקים וסחוסים, ואם זו פגיעה בכפות הרגליים שעלולה להיווצר או להחמיר במידה וקיימת בעקבות הפעילות הגופנית האינטנסיבית והמאומצת.

לא! לא באנו להוריד את החשק מביצוע פעילות גופנית זה ממש אינו המסר מהדברים. פעילות גופנית חשובה לאין ערוך, אבל כדי למקסם את התועלת ולצמצם סיכונים לנזקים באופן משמעותי, עליכם לדאוג לעצמכם לציוד איכותי ולא רק לאוזניות בלוטוס בזמן הריצה אלא למצע איכותי לרגליים המתאמצות שלכם, אנחנו מדברים על התאמת מדרסים. 

מדרסי ספורט- נוחות והגנה 

מה היתרונות של מדרסים? כאשר אתם מבצעים פעילות ספורטיבית, לדוגמא ריצה, מופעל על הרגליים שלכם לחץ רב, ואתם עלולים לחוש חוסר נוחות עקב הרגשה מציקה בכפות הרגליים.

התאמה אישית

מדרסי ספורט מותאמים אישית נבנים במיוחד סביב כף הרגל שלכם, סביב המבנה הייחודי שלה, שהרי לא קיימות כפות רגליים זהות בין אנשים.

מענה לבעיות מבנה בכף הרגל

 אם קיימות בעיות במבנה כף הרגל כגון בקשת כף הרגל כמו הבעיה הנפוצה פלטפוס, הן מקבלות מענה על ידי המדרס המותאם שתומך בכף הרגל ומתקן את המנח הלא נכון כתוצאה מהבעיה. 

בלימת זעזועים

המדרסים עשויים מחומרים איכותיים בעלי טכנולוגיות מתקדמות לבלימת זעזועים, מה שחשוב במיוחד בפעילויות ספורט.

נוחות 

בנוסף, המדרסים יעניקו לכם נוחות מדהימה שתעניק לכם חווית ספורט הרבה יותר איכותית, הנוחות הבלתי צפויה ברגליים תמריץ אתכם ותביא לשיפור יכולות והישגים באופן משמעותי. 

אתם משקיעים בעצמכם ובבריאות שלכם בכך שאתם מבצעים פעילויות ספורט וזה נהדר, לכו עוד צעד קדימה ודאגו לעצמכם לתנאים אופטימליים לפעילות בריאה, נוחה ובטוחה!

בריאות