עורך דין פלילי מומלץ עם הצלחות מוכחות

עורך דין פלילי מומלץ עם הצלחות מוכחות

הסתבכות עם החוק מובילה באופן טבעי לחיפוש אחרי עורך דין פלילי מומלץ. יש מי שמכירים איש מקצוע כזה מקונפליקטים קודמים עם המשטרה והתביעה, יש מי שמכירים מכרים שיודעים להמליץ על עו”ד פלילי מיומן – ויש גם מי שפשוט נפגשים עם עורך דין ומתרשמים ממנו. במצב כזה יש מספר איכויות קריטיות שכדאי מאוד לוודא שהן קיימות אצל עורך הדין שלכם. עו”ד אלון שליכטר הוא עורך דין פלילי עם הצלחות מוכחות רבות, וגם לכך יש כמובן חלק בהמלצות של לקוחותיו עליו.

האיכויות הקריטיות של עורך דין פלילי מומלץ

* אמינות – התכונה החשובה ביותר לכל עורך דין, ובוודאי עורך דין פלילי שמייצג חשודים ונאשמים בעבירות שעלול להיות מוטל עליהן עונש מאסר כבד, היא אמינות. יושרה מוחלטת מבטיחה הצגת תמונת מצב מדויקת ללקוח, כך שהוא ידע בדיוק היכן הוא עומד ובהתאם גם איך להתנהל.

* זמינות – ישנם מצבים שבהם נדרשת פעולה מידית, ובפרט כשהשירות המבוקש הוא ייעוץ לפני חקירה או מניעת הארכת מעצר. גם בהמשך ההליך הפלילי עורך דין מומלץ יקפיד להיות זמין ללקוח, כך שהלקוח ידע שהוא לא מתמודד לבד מול המערכת.

* ניסיון – עוד איכות משמעותית היא ניסיון. עורך דין מנוסה יודע לזהות מראש מוקשים ותרחישים בעייתיים ולהימנע מהם, ובנוסף הוא אמון על מציאת דרך הפעולה הטובה ביותר בכל מצב ומצב.

* חשיבה אסטרטגית – ההתנהלות מול המשטרה, התביעה ובית המשפט מחייבת גיבוש אסטרטגיה נכונה, ובמקרים רבים גם עורמה משפטית כדי לנצל באופן מיטבי את הכלים המשפטיים הרלוונטיים.

* מחויבות לניצחון – לא קל להתמודד מול גופים שיש ברשותם כוח רב, ולכן עורך דין פלילי איכותי נדרש גם למחויבות אמיתית להשגת התוצאה הטובה ביותר האפשרית.

בקיאות מעמיקה ולמידה מתמדת

ישנם תחומים במשפט הפלילי שבהם הפסיקה מתעדכנת, וגם החוק עצמו עשוי כמובן להשתנות. בהתאם עוד איכות חיונית עבור עורך דין פלילי מומלץ, וכזו שמאפיינת את עו”ד אלון שליכטר, היא למידה מתמדת. בנוסף עו”ד שליכטר מביא לידי ביטוי גם את הוותק שלו בתחום וגם תכונות אישיות הכרחיות, כך שהוא יכול להבטיח וגם לקיים ייצוג משפטי אפקטיבי במיוחד.

עצת מומחה