עורך דין בעל כישורים כפולים

עורך דין בעל כישורים כפולים

עורך דין נוטריון הוא עורך דין בעל כישורים כפולים, המאפשרים לו להציע מגוון רחב של שירותים הכוללים הן ייעוץ משפטי והן פעולות נוטריוניות. שילוב זה הוא בעל ערך במיוחד שכן הוא מאפשר ללקוחות להתייחס לעניינים משפטיים מורכבים ולקבל מסמכים נוטריוניים בייעוץ אחד, מה שמייעל את ההליך המשפטי בצורה משמעותית.

תפקידו של עורך הדין-נוטריון כולל עריכת חוזים ועיון בהם, מתן ייעוץ משפטי והכנת מסמכים משפטיים הזקוקים לאימות רשמי כדי להיות מחייבים או מוכרים בחו”ל. שירותים נוטריוניים המוצעים על ידי אנשי מקצוע אלו כוללים אישור אמיתות חתימות על מסמכים, אימות זהות החותמים ואישור נכונותם של מסמכים מועתקים. הם גם מוסמכים לנהל שבועות והצהרות, החיוניים לתצהירים והצהרות משפטיות.

למומחיותם חשיבות מכרעת בתרחישים שונים, כגון עסקאות נכסים, שבהן נדרשים לעתים קרובות אישור נוטריון משכנתאות; בתכנון עיזבון, שבו יש לבצע אישור נוטריוני על צוואות ויפויי כח כדי להבטיח תוקף; ובעסקאות עסקיות בינלאומיות, שבהן מסמכים צריכים לעתים קרובות חותם של נוטריון כדי להתקבל בתחומי שיפוט זרים.

בעל מקצוע עם תפקיד מכריע בעריכת חוזים

עורך דין להסכמי ממון, במיוחד בהקשר של הסכמי זוגיות ממלא תפקיד מכריע בעריכת חוזים, סקירה וניהול משא ומתן המתארים את חלוקת וניהול הנכסים וההתחייבויות של בני הזוג. אנשי מקצוע משפטיים אלה מיומנים בניווט של יחסי הגומלין המורכבים בין יחסים אישיים ואינטרסים פיננסיים, ומבטיחים שההסכמים לא רק תקינים מבחינה משפטית אלא גם הוגנים והוגנים לכל הצדדים המעורבים.

הסכמי ממון, המכונה לעתים קרובות הסכמי ממון כאשר הם מבוצעים לפני נישואין והסכמים לאחר נישואין כאשר הם מבוצעים לאחר מכן, יכולים לכסות מגוון רחב של נושאים. אלה כוללים חלוקת רכוש ונכסים, הסדרי מזונות לבני זוג וטיפול בחובות. הסכמים כאלה חשובים במיוחד במתן בהירות וביטחון לשני הצדדים, ומציעים מסגרת מוגדרת מראש לפתרון עניינים פיננסיים במקרה שהקשר יתפרק.

יצירת הסכם ממון תקף ואכיפה דורשת הבנה מעמיקה של דיני המשפחה ודיני הקניין, כמו גם יכולת לחזות מחלוקות עתידיות פוטנציאליות. תפקידו של עורך הדין כולל הבטחת גילוי כספי מלא משני הצדדים, ייעוץ לגבי זכויות וחובות ועריכת מסמך המשקף את כוונות בני הזוג תוך עמידה בסטנדרטים המשפטיים. ליצירת קשר: 04-8701444

עצת מומחה