סקירת 5 המשחקים המובילים לאקס בוקס

סקירת 5 המשחקים המובילים לאקס בוקס

אקס בוקס, קונסולת המשחקים שם מיקרוסופט, זוכה לפופולאריות אדירה בשנים האחרונות לצד קונסולות אחרות הפועלות בשוק. אם חשבתם שמדובר על אטרקציה שמושכת בעיקר ילדים אתם ככל הנראה טועים, שכן גם מבוגרים רבים מוצאים הנאה רבה בקונסולה שמתאימה לשורה ארוכה של משחקים ומשמשת גם כמערכת בידורית שמכרה עד כה מיליוני יחידות בכל העולם.

באטלפילד (Battlefield)

אחד המשחקים הפופולאריים ביותר היום הוא באטלפילד, שזכה גם לכמה וכמה משחקי המשך. המשחק Battlfield: Hardline מתרחש במיאמי ובמרכזו שוטרים ופורעי חוק שממלאים את רחובות העיר. לצד הגרפיקה הנפלאה והאיכות המשתבחת מדי משחק מחכים לכם כאן כמה וכמה אתגרים שיעודדו תכנון, אסטרטגיה והרבה מאוד מחשבה, גם אם נדמה לכם שזה בסך הכל עוד משחק יריות קלאסי.

Lego Batman: Beyond Gotham

למרות שזה מאתגר לבחור רק משחקים לאקס בוקס מתוך רשימה ארוכה למדי, אין ספק שהמשחק הזה יקבל בה מקום של כבוד. משחק ההרפתקאות הזה מעמיד במרכז שני גיבורים ששואפים להציל את העולם, וכדי לעשות זאת הם נקלעים לקרבות ירי. אקשן במיטבו, והנאה גדולה, ללא ספק.

Drago Age

עוד סדרת משחקים מוצלחת, בדומה לסדרת המשחקים של באטלפילד, היא Dragon Age, שהחלק השלישי בה הוא Inquisition. בתחום של משחקי התפקידים זהו ללא ספק משחק בולט ומבוקש מאוד שמושך את השחקנים לשעות ארוכות של אקשן, הנאה ועניין. מצד אחד תתמודדו בקרבות רבים לאורך המסלול, אבל תפגשו גם עולמות קסומים ומיוחדים עם דרקונים ויצורים אגדיים אחרים. אפשר להבין למה הוא ממכר כל כך, לא?

Assassin’s Creed: Rogue

בין שלל משחקים לאקס בוקס 360 נמצא גם המשחק הזה, שהסיפור המרכזי בו קסום ומרתק, עם נגיעות של היסטוריה ותיבול של מסתורין. בתפקיד הראשי, אותו יגלם השחקן כמובן – מתנקש שבחר לעזוב את המסדר והצטרף לטמפלרים, וכעת הוא נדרש להילחם במסדר המתנקשים. אקשן במיטבו.

Far Cry

המשחק החמישי והאחרון (בסדר אקראי כמובן) הוא משחק שתוכנן ועוצב באופן מרשים להפליא, אבל גם העלילה שלו מרתקת וסוחפת עם הנופים הפראיים של ההימלאיה, רקע לקרבות נגד העריץ האכזר. עם תשומת לב רבה שניתנה כאן לפרטים הקטנים ועם גרפיקה מדהימה ויכולת שליטה מצוינת על העלילה, זה בהחלט משחק אטרקטיבי שהפופולריות שלו כלל לא מוטלת בספק. עכשיו רק נותר לכם לבחור איזה משחק מתוך החמישה יהיה ההתמכרות הבאה שלכם, אם כי האפשרות האידאלית היא לא לקבל החלטות פזיזות, אלא לנסות את כל האופציות ולהחליט בעצמכם מה הדירוג הנכון מבחינתכם.

צרכנות