סמוטריץ׳ בסיור ביו״ש: ״מחזקים את מרכיבי הביטחון. התושבים לא יופקרו”

סמוטריץ׳ בסיור ביו״ש: ״מחזקים את מרכיבי הביטחון. התושבים לא יופקרו”

השר בצלאל סמוטריץ’ ערך היום ביישובים ביהודה ושומרון והגיע ליישובי המועצה האזורית בנימין שם עמד מקרוב אחר האתגרים הביטחוניים והפערים.

סמוטריץ’ התייחס לקריאות לקצץ בתקציבים המיועדים להגנת יישובי יהודה ושומרון ואמר כי הוא לא יתן למסע יחצני מפלג להשאיר את התושבים חסרי הגנה וכך גם להפקיר את הערים במרכז הארץ. זהו קמפיין שמקדמים ארגונים פוליטיים ואליהם מצטרף מיעוט של נבחרי ציבור. הם רוצים לפלג ביננו ומצידם להפקיר את הגיבורים שכאן ואת בטחון המדינה. לא אתן לזה לקרות. אנחנו עובדים על חבילת סיוע משמעותית שתשלים את מרבית הצרכים הביטחוניים כאן. לא תהיה הפלייה בנושא הזה. כמו שאנחנו מתקצבים באופן נמרץ את היישובים בדרום ובצפון כך נסייע היכן שצריך גם פה״.

חבר הקבינט המדיני ביטחוני, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ פגש את ראש מועצת בנימין ישראל גנץ, ראשי הישובים ונציגי ועדי היישובים, רבשצי״ם וחברי כיתות כוננות וביקר במחסני החירום ובחמלי”ם ביישובים.

ביישוב שילה, הוא פגש לוחמים המשרתים באיזור ותושבים שלוקחים חלק במשימות הבטחון והודה להם על ההתגייסות המלאה כשהם משאירים משפחות בבית. הם הציפו בפניו חוסרים הנוגעים להתנהלות הבטחונית בהגנה המרחבית ומרכיבי הבטחון.

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ הודה לשר האוצר: “אני מודה לך שהגעת לכאן ושאתה דוחף בכל הכוח כדי שהמתיישבים לא יהיו בנים חורגים ושמדינת ישראל תהיה מחוייבת להגנה שלהם כמו בכל מקום אחר בארץ. אנחנו מצפים שהממשלה תקדם את השלמת חוסרי הבטחון כאן”

ביטחוני כתבה ראשית