האופציה האיכותית לקייטנה שגרתית: סאמר סקול- חווית קיץ שאסור לפספס

האופציה האיכותית לקייטנה שגרתית: סאמר סקול- חווית קיץ שאסור לפספס

מדי קיץ שואלים את עצמם הורים רבים בישראל כיצד הם יכולים לשדרג את החופשה עבור ילדיהם ומהי האלטרנטיבה לצפייה ממושכת במסכים, שאף היא ממצה את עצמה כעבור זמן קצר.
בשנים האחרונות יותר ויותר הורים בוחרים באופציה האיכותית לקייטנה שגרתית ומחוץ לגבולות הארץ – סאמר סקול, תכנית לימודים חווייתית לחיזוק השליטה בשפה האנגלית.


השהייה מוצעת בבתי ספר יוקרתיים ביעדים נחשקים והפעילות הענפה משלבת בין מפגש עם ילדים ובני נוער מרחבי העולם לאטרקציות מושקעות במגוון סגנונות וטיולים מיוחדים.
התענוג מוצע היום במחיר בר השגה, כאשר ניתן לבחור בין לימודי אנגלית לספרדית, מרכז לפי הגיל, כולל מרכזים קונספטואליים כמו רכיבה על סוסים ואמנויות הבמה ואף מסלול אקסטרים. המשתתפים הצעירים לומדים שפה זרה בהתאם לרמת הידע שלהם ונהנים מחוויה בעלת ערך מוסף אישי ולימודי.

לפניכם מספר שיקולים חשובים בבחירת תכנית סאמר סקול מבוקשת מהחברה המפעילה דרך האטרקציות הכלולות במחיר ועד רשימת היעדים ואיכות המרכזים.

המקומות הנבחרים
סאמר סקול
מוצע במגוון רחב של יעדים ברחבי בריטניה, סקוטלנד, ארה”ב וספרד. ניתן לבחור בין ערי חוף כמו ברייטון התוססת לערים בעלות צביון אוניברסיטאי כמו אוקספורד או קיימברידג’ למדריד הססגונית, בירתה של ספרד. בארה”ב מדובר בערים נחשקות כמו ניו יורק ובוסטון כאשר בחלק מהמקומות ישנה אפשרות לשלב בין היעדים בארה”ב, אנגליה-סקוטלנד. בכל מקרה, חשוב לדעת שסאמר סקול בארה”ב עולה יותר מסאמר סקול באירופה ומצריך הפקת ויזה כתנאי השתתפות.

סאמר סקול. באדיבות: אתר pixabay

היכן לומדים
בכל יעד, בין אם אירופה או ארה”ב, כדאי לבדוק מי הוא המרכז המארח. חברות מובילות בוררות בקפידה את המרכזים. מרביתם קולג’ים מפוארים או פנימיות יוקרתיות השוכנים באזורים פסטורליים במרחק קצר מהערים הגדולות. אלה מצוידים במגוון מתקני פנאי ונופש כמו בריכת שחייה מחוממת, מגרשי כדורגל, כדורסל וטניס, חדרים נעימים פרטיים, זוגיים או קבוצתיים, חדר אוכל וכיתות לימוד מודרניות מאובזרות בטכנולוגיה מתקדמת.

צוות ההוראה וההדרכה
עבור הורים רבים מדובר בפעם הראשונה בה הם יהיו רחוקים מילדיהם ולכן, חשוב לוודא שאלה בידיים הטובות ביותר. בדקו היטב מי הצוות המקצועי. בתכניות קיץ מושקעות מגייסים למשימה מורים דוברי השפה הנוקטים בטכניקות לימוד יצירתיות שגורמות ללמידה להיות מהנה ואפקטיבית כמו סימולציות, משחקי תפקידים, האזנה למוסיקה כולל תרגול הדקדוק, תרבות שיחה, כתיבה נכונה, הבנת הנקרא והנשמע וכדומה. הקבוצות הינן קבוצות מעורבות, כלומר של ישראלים יחד עם בני גילם ממדינות שונות ובמרכזים איכותיים שמים דגש על מדריכים בעלי ההכשרה המתאימה, שעברו מיונים רבים טרם התקבלו לתכנית. בדקו כמה מדריכים יש ביחס למספר הילדים בקבוצה להשגת פיקוח הדוק.

הניהול שמאחורי סאמר סקול
מוניטין הוא אלמנט חשוב בבחירת סאמר סקול. לחברה בעלת ותק של יותר מ-30 שנות פעילות וניהול של סאמר סקול יש את הידע הנחוץ, הכלים וההכרות הרחבה עם המרכזים, הצוותים, כולל טיפול מדויק ומעמיק בכל האלמנטים להצלחה כמו הקצאת מנהל ישראלי שנוסע יחד עם הקבוצות, מתן דיווח שוטף להורים על ההתנהלות, דאגה לאוכל כשר איכותי, ביטוח, טיסות, העברות והכל בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

האטרקציות והפעילויות
המחירים משתנים מסאמר סקול לסאמר סקול בין החברות המנהלות וגם בין היעדים השונים, לפי מיקום, אטרקציות וכדומה. בדקו מראש מהן הפעילויות הנכללות בתעריף הסופי – זכרו שהלימודים חשובים אך גם הפעילויות החברתיות והטיולים. העדיפו חברה המספקת תמהיל תוכן מגוון, כך שכל משתתף ייהנה מהאטרקציות השונות לרבות ביקור במוזיאונים מרתקים, סיור בלונדון, כניסה לפארקי שעשועים, פעילויות גדושות אקשן, ספורט, חוגי העשרה, גיבושים, תחרויות.

בסופו של דבר, טובת הילדים עומדת מעל הכל. חשוב לבחור חברה ותיקה בעלת היכולות הניהוליות והמקצועיות הנדרשות, המציעה מפרט תוכני מעניין ורמת לימוד גבוהה במרכזים איכותיים, חברה הדואגת לכל הפרטים הקטנים להשגת חוויית קיץ בלתי נשכחת.

 

המאמר בחסות אתר סאמר סקול בכתובת: https://www.summerschool.co.il

צרכנות