נופש בצפון במלון בוטיק

נופש בצפון במלון בוטיק

מתי יצאתם בפעם אחרונה לנופש בצפון? מתכננים חופשה רומנטית בצפון הירוק ומחפשים מלון איכותי במיקום מרכזי? ובכן, אזור הצפון נחשב למועדף בקרב זוגות רומנטיים, גם משפחות עם ילדים וקבוצות חברים מטיילים ונופשים בצפון, לאורך כל ימות השנה.

כאשר מתכננים חופשה רומנטית עם בני הזוג כדאי להתמקד במלונות בוטיק המציעים אווירה נעימה, חדרי אירוע מעוצבים ברמת אבזור עשירה, נוף עוצר נשימה, מתקנים שונים ולעתים גם מתחם ספא עם חדרי טיפולים.

נופש מושלם ובלתי נשכח בצפון

באזור הצפון שפע מקומות יפים, אטרקציות מעניינות ומלהיבות, שמורות טבע מהיפות בארץ, ערים עתיקות, כפרים ציוריים, שווקים תוססים וססגוניים, נחלים שוצפים, מעיינות, מסעדות טובות, מרכזי מבקרים ושלל פתרונות לינה. כדאי לתכנן את הנופש בצפון מראש ולבחור מלון איכותי במיקום אטרקטיבי, ממנו קל לצאת לטיולים בסביבה וליהנות משלל אטרקציות באזור.

זוגות רומנטיים מחפשים בעיקר מלון בוטיק בצפון בגלל האווירה האינטימית, היחס האישי והחם של הצוות, התמורה למחיר, האוכל הטעים והחדרים המפנקים. כדאי להזמין חדר במלון בוטיק המציע מתחם ספא וחדרי טיפולים, כך תוכלו לבלות במלון כל היום וליהנות מטיפול זוגי או ליחיד, ומחוויה מפנקת לגוף ולנפש. כדאי לנצל את החופשה במלון כדי לטייל בסביבה הקרובה, לבלות במסעדות מעולות המציעות שלל מנות מקוריות ואיכותיות וטעמים גליליים מלהיבים, לבקר ביקבי בוטיק ולרכוש יין משובח לבית או לחופשה, לבקר בקברי צדיקים, בראש פינה, בצפת, באגמון החולה וכדומה.

גב, אין לפספס טיול בצפת, העיר העתיקה ידועה בסמטאות הציוריות, במבנים העתיקים השמורים בקפידה, בבתי הכנסת העתיקים, במוזיאונים המעניינים, בקריית האמנים ובמסעדות הטובות. צפת מציעה שלל אטרקציות למבקרים בה, אפשר להזמין מראש סיור מאורגן וחווייתי עם מדריך מנוסה או לטייל עצמאית בעיר ולספוג את האווירה הרוחנית והקדושה ברובע היהודי.

מדוע כדאי להזמין חדר במלון בוטיק?

ישראלים רבים נופשים בצפון הירוק והפסטורלי, יש מגוון אפשרויות לינה באזור, למשל מלונות ברמת דירוג של 3-5 כוכבים, מלונות בוטיק, מלונות ספא, צימרים, אכסניות, חדרי אירוח בקיבוצים, חאן אירוח ואתרי קמפינג. זוגות המתכננים לנפוש בצפון לרוב יעדיפו מלון בוטיק שקט כדי ליהנות מאינטימיות ומחופשה מרגיעה ושלווה, ללא משפחות עם ילדים המשתוללים ורצים לכל עבר ברחבי המלון. לכן, כדאי לדעת כי ישנם מלונות בוטיק איכותיים בצפון, כדאי לקרוא אודות המלון, לעיין בגלריית התמונות כדי להתרשם מהעיצוב, מהאווירה, מרמת התחזוקה, מאיכות החדרים ומהמתקנים שהמלון מציע לאורחיו.

התמונה באדיבות וילה גליליי

לאחר בחירת המלון אפשר לתכנן סיורים באזור, לבחור אטרקציות מועדפות על בני הזוג כמו רכיבה על סוסים, טיול טרקטורונים או ג’יפים, סיורים מודרכים בראש פינה ובצפת, פעילויות במרכזי מבקרים וכדומה. כדאי לנצל את הנופש כדי לטייל בסביבה הקרובה, לנשום אוויר צח, להטעין מצברים וכמובן לחזק את אש האהבה, לנוח, לבלות יחדיו וליהנות מאוכל טעים ומשלל אפשרויות בילוי בבוקר ובערב.

 

צרכנות תיירות ונופש