נדנדות וערסלים לגינה של לה גן: כשרוצים להכניס סטייל למרפסת או הגינה שלכם

נדנדות וערסלים לגינה של לה גן: כשרוצים להכניס סטייל למרפסת או הגינה שלכם

כשמדובר במרפסת או גינה מעוצבת, נדנדות וערסלים הם ללא ספק תוספת ייחודית. במאמר הבא תקבלו סקירה על נדנדות וערסלים שחברת לה גן לריהוט גן מציעה כדי ליצור אווירה מיוחדת במרפסת או הגינה.

ערסלי מקרמה לעיצוב כפרי ובוהו שיק

ערסלי מקרמה לגינה מוסיפים למרפסת נגיעה של קסם מסגנונות העיצוב בוהו שיק או כפרי. ערסלים אלו בעלי מראה חזותי ייחודי שמקנה למרפסת מראה משובח ומאוד מזמין.

אם אתם רוצים להעניק למרפסת או הגינה שלכם מגע כפרי, שילוב של ערסל מקרמה יכול להכניס המון שיק וסטייל.

נדנדת אלומיניום לעיצוב מפואר במרפסת או הגינה

למגע של יוקרה ומודרניות במרפסת או הגינה שלכם, נדנדת אלומיניום היא בחירה נהדרת. הנדנדות הללו מגיעות בעיצובים מלוטשים ועכשוויים שיכולים לייצר המון יופי במרחב החיצוני.

בלה גן תוכלו למצוא נדנדה הכוללת מושבים מרופדים וגגון תואם והיא משמשת בחצר או המרפסת כפינת ישיבה נוספת במראה יוקרתי. ניתן להתאים לנדנדה כזו, גם מערכת ישיבה לגינה מאלומיניום.

ערסלים עגולים עם כריות עבות לנוחות מפנקת

ערסלים עגולים מציעים עיצוב ייחודי שמושך את העין תוך מתן נוחות ללא תחרות. עם כריותיהן העבות ומקום הישיבה המרווח, הערסלים האלו ללא ספק מתאימים כשאם רוצים אזור מפנק לישיבה. זה בדיוק השילוב הנכון בין נוחות לאסתטיקה.

ערסלי ביצה מראטן: אלגנטיות אורגנית

ערסלי ביצה מראטן משתלבים ללא מאמץ עם הטבע ומוסיפים אלמנט של אלגנטיות אורגנית למרפסת או הגינה שלכם. לכיסאות התלויים הללו יש צורה מובהקת דמוית ביצה, שמוסיפה גם סגנון וגם נוחות בו זמנית.

מומלץ לתלות ערסל ביצה מראטן באחת מהפינות של המרפסת. אם יש לכם פרגולה, זה יכול להיות שילוב מנצח.

ערסלים זוגיים עם מעמד עמיד

ערסלים זוגיים מושלמים כשרוצים לשבת יחד או ליצור עוד מקומות ישיבה במרפסת או הגינה. ערסלים אלו מגיעים עם שני מקומות ישיבה יחסית מרווחים, ריפוד נוח ומעמד חזק ממתכת ששומר על היציבות שלהם.

נדנדות עם שלושה מושבים

אם המרפסת  או הגינה שלכם גדולה מספיק, נדנדה בת שלושה מושבים היא בחירה אידיאלית עבורכם לאירוח. נדנדות אלה מספקות שטח ישיבה בשפע והן מוסיפות המון אלגנטיות.

לסיכום, נדנדות וערסלים הם התוספת המושלמת למרפסת או הגינה שלכם כדי להחדיר סגנון ונוחות מרביים. אצלנו בלה גן, תמצאו מגוון רחב של ערסלים ונדנדות בסגנון כפרי, בוהו שיק ומודרני. כל שעליכם לעשות הוא רק לבחור.

עצת מומחה